دومین روز از گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور؛

رضوی: به جلسات ستاد ساماندهی شهرستان ها توجه ویژه صورت گیرد

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۲:۱۷
کد خبر: ۴۴۳۸۰۶
رضوی: به جلسات ستاد ساماندهی شهرستان ها توجه ویژه صورت گیرد
مدیرکل ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دومین روز از گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور که دقایقی پیش آغاز شد، بر لزوم توجه ویژه به ستاد ساماندهی شهرستان ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، دومین روز از سومین گردهمایی مسئولین امور جوانان کشور که از 18 الی 21 مردادماه به میزبانی استان البرز در حال پیگیری است، دقایقی پیش با حضور رضوی مدیر کل ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و معاونین امور جوانان استان های سراسر کشور آغاز شد.

رضوی در این جلسه با بیان این که برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان امری بسیار مهم است گفت: هر چه جلسات این ستاد بیشتر و منظم تر برگزار شود به همان نیز مسئولان دیگر دستگاه ها علی الخصوص استانداران و فرمانداران به عنوان بالاترین مقام های دولتی استان ها این موضوع را جدی گرفته و اثرات مثبتی برای جوانان در پی خواهد داشت.

وی افزود: در کنار جلسات استانی، می بایست جلسات شهرستانی نیز به عنوان نشست هایی موثر مورد توجه ویژه قرار گرفته و تحت الشعاع جلسات استانی نباشد.

مدیرکل ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: همه ی دستگاه ها نسبت به مسائل جوانان و این حوزه مسئولیت دارند و می بایست در این زمینه اقدامات زیادی را دهند که ادارت کل ورزش و جوانان در این میان به عنوان هماهنگ کننده نقش پر رنگی خواهند داشت.

وی در ادامه مباحثی تخصصی درباره مسائل مربوط به ستاد ساماندهی امور جوانان را مطرح و اعضای حاضر نیز به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مطروحه پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز