فرماندار ملارد در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه تاکید کرد:

خبرنگاران باید عامل وحدت مردم، دولت و حاکمیت باشند و زمینه را برای توسعه فراهم کنند.

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۸:۱۶
کد خبر: ۴۴۳۹۷۲
خبرنگاران باید عامل وحدت مردم، دولت و حاکمیت باشند و زمینه را برای توسعه فراهم کنند.
به مناسبت هفدهم مرداد «روز خبرنگار» طی جلسه‎ای از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تجلیل به عمل آمد.
به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ملارد به همت فرمانداری و با همکاری شهرداری شهرستان با حضور خطیبی فرماندار،  حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهر، شاهقلیان معاون فرماندار، علیرضا اوژن رییس اداره ارشاد اسلامی، و مهندس خراسانی شهردار ملارد برگزار شد،.
 
خطیبی فرماندار شهرستان ملارد، ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و فعالیت های فرمانداری ، خواستار مشارکت هرچه بیشتر رسانه ها در زمینه آگاهی رسانی خدمات دولت تدبیر و امید  در راستای اجرای پروژه های انجام شده در طی این سه سال شد.

وی با  بیان اینکه  خبرنگاران باید عامل وحدت مردم، دولت و حاکمیت باشند و زمینه را برای توسعه فراهم کنند. تاکید کرد، طول ۳ سال گذشته کمک های زیادی در همه امور از سوی دولت تدبیر و امید به مردم منطقه شده است و تخریب این دولت مظلوم بسیار مغرضانه است، البته باید انتقاد باشد اما تخریب مجاز نیست و باعث سلب اعتماد مردم به نظام و دولت می‌شود.

همچنین مهندس خراسانی شهردار ملارد، نیز ضمن تجلیل از تلاشهای خبرنگاران بر ضرورت انتشار اخبار معتبر و موثق و حفظ آبروی اشخاص در رسانه ها تأکید کرد و از اصحاب رسانه خواست تا با ارسال اخبار  به موقع در سطح شهرستان  رسالت خطیرشان را به مردم شریف انجام دهند.

در پایان جلسه فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ملارد تجلیل به عمل آوردند.

 

 

نظر شما