نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

زبان هنر رساترین زبان است/ ذات بشریت با هنر عجین شده است

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۱:۴۰
کد خبر: ۴۴۴۲۳۶
زبان هنر رساترین زبان است/ ذات بشریت با هنر عجین شده است
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه باید زیبایی‌های اهل‌بیت(ع) را با زبان هنر به نسل های آینده منتقل کنیم، گفت: زبان هنر رساترین و بهترین زبان است که می‌تواند این زیبایی‌ها را به خوبی انتقال دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی اظهار داشت: هنر باید به سمت تعالی انسان و جامعه باشد  و باید در جهت  رشد و بالندگی انسان‌ها به خدمت گرفته شود.

آیت الله یعقوبی امام جمعه بجنورد با اذعان براینکه هنر نباید به‌سوی انحطاط حرکت کند، گفت: هنر رسالتش اعتلای انسان و کرامت انسانی است  و هنرمندان می توانند بن مایه ها را از قرآن بگیریند.

وی بیان داشت: هنرمندان اگر به سیره اهل بیت و به ویژه قرآن مراجعه کنند هنرمتعالی فضیلت ساز و انسان ساز تولید خواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی  اذعان داشت: رسالت جشنواره تئاتر رضوی این است که می خواهد از دل و گفتار امام رضا (ع) با ابزار هنر انسان ها را با دورن و کراماتشان متوجه کند.

آیت الله یعقوبی افزود: ذات بشریت با هنر عجین شده است و باید هنرمند از قرآن و اهل بیت کمک بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با  ابراز خرسندی از میزبانی  جشنواره تئاتر رضوی توسط استان تصریح کرد: برگزاری جشنواره تئاتر رضوی بهانه‌ای شد تا شاهد حضور هنرمندان برجسته از سراسرکشور  در این جشنواره باشیم.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به برگزاری مطلوب جشنواره تئاتر رضوی از همه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی بعد از ٥ روز فعالیت امشب در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به کار خود پایان داد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز