انتقاد مسئولین از افزایش تکدی گری در ارومیه

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۹:۴۴
کد خبر: ۴۴۴۲۶۲
انتقاد مسئولین از افزایش تکدی گری در ارومیه
فرماندار ارومیه و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از افزایش تکدی گری در ارومیه انتقاد کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جلسه ستاد ساماندهی متکدیان استان با انتقاد مسئولین از افزایش این موضوع در ارومیه همراه بود.

علیرضا رادفر  با انتقاد از اینکه معضل تکدی گری در ارومیه رو به افزایش است افزود: نقش رسانه ها در فرهنگ سازی برای مقابله با معضل تکدی گری ضروری و مهم است.

وی با بیان اینکه باید مرکز نگهداری متکدیان در ارومیه مجدد راه اندازی و فعال شود افزود: متاسفانه در تغییر وضعیت مرکز نگهداری متکدیان ارومیه و تبدیل آن به فرهنگسرا، برخی تصمیمات سیاسی دخیل بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: از تلاش شهرداری ارومیه برای اختصاص مکان جدیدی برای نگهداری متکدیان قدردانی می کنیم.

رادفر با تاکید بر اینکه، مراکز نگهداری از متکدیان نباید دائمی باشد گفت: مراکز نگهداری متکدیان باید موقتی و مرکزی برای پایش این افراد باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین اضافه کرد: باید از ظرفیت شبکه های اجتماعی در راستای مقابله با معضل اجتماعی تکدی گری نهایت استفاده را به عمل آورد.

فرماندار ارومیه نیز در این نشست با بیان اینکه تعداد متکدیان در ارومیه افزایش یافته و متاسفانه اکثر متکدیان ارومیه غیر بومی هستند ادامه داد: با توجه به فرهنگ صحیح مردم تبریز در مقابله با معضل تکدی گری، متاسفانه تعدادی از متکدیانی که در تبریز شرایط فعالیت ندارند، به ارومیه مراجعه می کنند.

عباس حسن خانی تکدی گری را یک معضل وارداتی در ارومیه دانست بر برنامه ریزی اصولی برای مقابله و پیشگیری از این معضل اجتماعی تاکید کرد.

همچنین در این جلسه، هوشنگ عطاپور مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی بر ضرورت شناسایی متکدیان تاکید کرد وافزود: تکرار تکدی گری باید جرم شناخته شده و با فرد خاطی به عنوان مجرم برخورد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز