شاپور پولادی:

۶۵ طرح عمرانی هفته دولت در ایلام افتتاح می شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۰:۰۲
کد خبر: ۴۴۴۲۷۳
۶۵ طرح عمرانی هفته دولت در ایلام افتتاح می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت در این استان بهره برداری از ۶۵ طرح زیربنایی و عمرانی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از ایلام، شاپور پولادی اظهار داشت: بیشتر این طرح ها در حوزه تکمیل زیرساخت های ارتباطی است که شامل احداث ۹۸ کیلومتر راه، بهسازی، روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی روستایی، هشت طرح در حوزه مسکن شامل ساختمان و تاسیسات دولتی و هفت طرح نیز مربوط به بهره برداری از واحدهای باقیمانده مسکن مهر (یک هزار و ۸۹ واحد) است.

وی افزود: ۴۳ طرح از این مقدار با استفاده از منابع استانی و ۲۲ طرح نیز با اختصاص اعتبار از منابع ملی به بهره برداری رسیده اند و در مجموع یک هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها سرمایه گذاری شده است.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: هفت طرح نیز همزمان با ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر در استان ایلام کلنگ زنی خواهد شد که اعتبار پیش بینی شده برای اجرای آنها ۳۵۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

پولادی ادامه داد: شش هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار در طول سه سال از عمر دولت یازدهم در بخش زیرساختی، حمل و نقل و مسکن این استان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت از محل اعتبارهای مرزی ۴۵ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های آب آشامیدنی در مناطق مرزی و روستایی استان و نیز پمپاژ آب در مناطق مرزی استان اختصاص یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز