مراسم اختتامیه سومین گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور

شمیرانی: طرح های عملی و جامعی را برای کیفی سازی دوران سربازی در حال برنامه ریزی و پیشنهاد داریم

۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۳:۱۷
کد خبر: ۴۴۴۴۷۰
شمیرانی: طرح های عملی و جامعی را برای کیفی سازی دوران سربازی در حال برنامه ریزی و پیشنهاد داریم
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: طرح های عملی و جامعی را برای کیفی سازی دوران سربازی در حال برنامه ریزی و پیشنهاد داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ،  قدرت ا... شمیرانی در مراسم اختتامیه سومین گردهمایی مسئولان امور جوانان سراسر کشور که از صبح امروز به میزبانی البرز در حال برگزاری است، اظهار کرد: متاسفانه باید این را بگوییم که در عین مظلومیت حوزه جوانان به پاشنه آشیل وزیر تبدیل شده است. وی با اشاره به کمبود اعتبار حوزه جوانان و ابراز گلایه مندی نسبت به این مهم، افزود: البته در زمان وزارت دکتر گودرزی و با حضور مهندس رستمی معاون کنونی ساماندهی امور جوانان شاهد بروز اتفاقات خوشایندی در بخش های مرتبط با حوزه جوانان بودیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان البرز با تاکید بر اینکه اوقات فراغت دغدغه حوزه جوانان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: کیفی سازی دوران سربازی یکی دیگر از اقدامات حائز اهمیت است که می توان برنامه های بسیاری مفیدی برای آن در نظر گرفت.

وی یادآور شد: باید بر اساس نیاز سنجی های صورت گرفته و بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه ها و مراکز علمی نسبت به کیفی سازی دوران سربازی وارد عمل شد، امید است پیرو تحقق این مهم اعتبارات کافی را اختصاص دهند.

شمیرانی با اشاره به موضوع برگشت درآمد و اینکه امید است سهمی در فصل 5 برای ارتقا سازمان های مردم نهاد در نظر گرفته شود، گفت: انتظار داریم با تخصیص اعتبار کافی ارتقا ساختار جوانان را شاهد باشیم.

این مسئول تاکید کرد: مباحث مربوط به اوقات فراغت یکی از مهم ترین مسائلی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره نسبت به آن تاکید داشته و می بایست با توجه به این مهم، با برنامه ریزی اصولی در این زمینه اقدامات جدی و اساسی را صورت دهیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان البرز یادآور شد: نگاه برنامه ای، ساماندهی و همکاری با سایر دستگاه ها اجرایی ساماندهی امور جوانان را به همراه خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: انصافا با حمایت، تدبیر و نگاه علمی دکتر گودرزی و با حضور مهندس رستمی اقدامات بسیار مثبتی در حوزه جوانان صورت گرفته که جای تشکر و قدردانی فراوان دارد. همچنین جا دارد از مهندس طهایی استاندار البرز نیز به دلیل نگاه ویژه به مسائل جوانان قدردانی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز