مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد

اعزام ۱۲۰۰ دانشجو به مناطق روستایی کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۹:۴۹
کد خبر: ۴۴۴۵۳۷
اعزام ۱۲۰۰ دانشجو به مناطق روستایی کهگیلویه وبویراحمد
از ابتدای تابستان تاکنون 1200 دانشجو به مناطق سخت گذر و روستاهای دورافتاده کهگیلویه وبویراحمد اعزام شده اند .

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد گفت : این دانشجویان در قالب 15 گروه جهادی ، خدماتی شامل ساخت مسجد ، مدرسه و خدمات دندانپزشکی ، فرهنگی ، بهداشتی و طرح های اقتصاد مقاومتی را در این روستاها ارائه داده اند .

شهرام مهدوی افزود : این دانشجویان به طور میانگین حدود ده روز در روستاها اقامت و به مردم خدمات رسانی می کنند و طرح های عمرانی را با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن ، به اتمام می رسانند .

وی گفت : تا پایان شهریور ماه امسال ، حدود 400 دانشجوی دیگر در قالب 10 گروه جهادی به مناطق دورافتاده کهگیلویه وبویراحمد اعزام می شوند .

یونس ایزدی مسئول گروه جهادی دانشگاه آزاد نجف آباد هم درسفر به کهگیلویه وبویراحمد گفت : دانشجویان این دانشگاه ، تاکنون پنج مسجد و سی باب سرویس بهداشتی و حمام در مناطق دورافتاده استانهای چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه وبویراحمد ساخته اند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی کشور ، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت : امسال یک میلیون و دویست وپنجاه هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام شده اند .

سردار نعمان غلامی افزود : از سال 1379 تاکنون ، یکصد و دوازده هزار طرح در زمینه های مختلف ، در مناطق محروم کشور توسط بسیج سازندگی ساخت ، بازسازی و مرمت شده اند .

 

نظر شما