بازدید استاندار آذربایجان شرقی از چند واحد صنایع غذایی؛

قطار رفع موانع تولید به شهرستان شبستر رسید

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۲:۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۴۴۶۷۷
قطار رفع موانع تولید به شهرستان شبستر رسید
استاندار آذربایجان شرقی که از واحدهای تولیدی در شهرستان‌های اهر، مرند و مراغه بازدید کرده بود این هفته به شهرستان شبستر رفت و از چهار واحد تولیدی در این شهرستان بازدید کرد.

تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دل واحدهای تولیدی و در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان، یکی از ابتکاراتی بود که از ابتدای سال جاری در دستور کار اعضای این کارگروه قرار گرفت و تاکنون چندین شهرک صنعتی در جای‌جای استان میزبان این جلسات بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی که در هفته‌های گذشته علاوه بر شهرک‌های صنعتی مرکز استان، از واحدهای تولیدی در شهرستان‌های اهر، مرند و مراغه نیز بازدید کرده بود این هفته به شهرستان شبستر رفت و از چهار واحد تولیدی در این شهرستان بازدید کرد.

اسماعیل جبارزاده در این سفر یک‌روزه با توجه به پتانسیل‌های شهرستان شبستر در بخش کشاورزی و وجود واحدهای متعدد صنایع غذایی در این شهرستان، از چهار واحد تولید مواد غذایی بازدید کرد و سپس جلسه کارگروه رفع موانع تولید را در یکی از این واحدها در روستای نمونه بنیس تشکیل داد.

شرکت ماه‌سودا (تولیدکننده انواع شکلات، پاستیل، ژله و بیسکویت) در ناحیه صنعتی کوزه‌کنان، شرکت دادلا (تولیدکننده انواع چیپس) و شرکت شیرین آتام (تولیدکننده انواع آب‌نبات) در شهرک صنعتی شبستر و شرکت ارس‌پر بنیس (تولیدکننده بیسکویت و شکلات) در جاده شبستر- بنیس واحدهایی بودند که استاندار آذربایجان شرقی از آنها بازدید کرد.

جبارزاده بعد از بازدید از این واحدها، در نشستی با حضور مدیران عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات عمومی صنایع شهرستان شبستر و تعدادی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی این شهرستان را بررسی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز