رییس محیط زیست کشور تاکید کرد؛

ایجاد فضای ناامن برای متخلفان زیست محیطی

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۶:۳۴
کد خبر: ۴۴۴۷۷۰
ایجاد فضای ناامن برای متخلفان زیست محیطی
معصومه ابتکار بر زمینه سازی برای صیانت از محیط زیست و ایجاد فضای ناامن برای متخلفان این عرصه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور که در راستای سفر یکروزه خود به قزوین با جمال انصاری رییس کل دادگستری قزوین دیدار می کرد گفت: دستگاه قضا باید با تدابیر خود فضا را برای متخلفان و مجرمان زیست محیطی ناامن کند.

ابتکار که در جلسه شورای قضایی حفاظت از محیط زیست استان با حضور استاندار، رییس کل دادگستری و مسوولان قضایی استان قزوین در محل استانداری سخن می گفت با تاکید بر ناامن کردن فضا برای تخطی گران از قانون اظهار کرد: این جرایم به دلیل آسیبی که بر پیکره محیط زیست وارد می کنند نباید ناچیز تلقی شوند.

وی افزود: در راستای کمک رسانی به دستگاه قضا به محیط بانان آموزش های ویژه ای داده شده تا در زمینه کاهش جرایم و تخلفات و مواجه با آنها بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون رییس جمهور بیان کرد: طی برگزاری دوره ای ٨۵درصد از سفره های زیرزمینی برداشت شد و این در حالیست که برداشت از این منابع در مواقع اضطراری تنها به میزان ۴٠درصد می باشد.

ابتکار تصریح کرد: با توجه با تاکیدات مقام معظم رهبری و کمیسیون ماده ٢١۵ هیچ طرح و فعالیت صنعتی بدون مطالعه و پیوست زیست محیطی قابل اجرا نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ طرحی در دولت یازدهم بدون مطالعه امضا نشده است خاطرنشان کرد: در همین راستا تاکنون با ساخت ١۵سد در کشور مخالفت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز