معاون توسعه روستایی ومناطق محروم رییس جمهور

توسعه روستاهای کشوربا اختصاص اعتبار

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۶:۲۸
کد خبر: ۴۴۵۰۰۵
توسعه روستاهای کشوربا اختصاص اعتبار
30هزار میلیارد ریال برای توسعه ی اقتصادی با رویکرد اشتغال به روستاهای کشور اختصاص می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از دهدشت؛معاون توسعه روستایی ومناطق محروم رییس جمهور امروز در بازدید از طرحهای عمرانی شهرستان لنده با اشاره به اهمیت رونق بازارکسب و کار و تولید در روستاها گفت: توان افزایی اشتغال روستائیان با اختصاص30هزار میلیارد ریال اعتبار دراولویت کار دولت است.

ابوالفضل رضوی افزود: این تسهیلات با سود 3 تا5 درصد باهدف سرمایه گذاری درزمینه اشتغالزایی در روستاها به متقاضیان پرداخت می شود.

وی گفت:طرح پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستاها با همکاری بانک سینا،صندوق توسعه اشتغال، استانداری ها و صندوق توسعه ملی اجرایی خواهد شد.

معاون توسعه روستایی ومناطق محروم رییس جمهور افزود: صندوق توسعه ملی 5 هزار میلیاد ریال از اعتبار  30 هزار میلیارد ریالی اشتغال روستای را تامین خواهد کرد و به هر استان 200 میلیارد ریال  تسهیلات پرداخت می کند.

رضوی افزود: برنامه ریزی در زمینه توسعه اشتغال بویژه در روستاها در گذشته چندان مورد توجه قرارنگرفته است.

در این سفر ازطرح های  آسفالت معابر،جاده ایدنک به پنج روستای مجاور با حدود 5کیلومتر با اعتبار بیش از هشت میلیارد ریال بهره برداری و طرح احداث ساختمان فرمانداری بازیربنای هزا و 440 مترمربع و 75 درصد پیشرفت فیزیکی و منبع تامین آب لنده با اعتبار شش میلیارد ریال مورد بازدید شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز