رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

از برگزاری همایش فصل شیدایی حمایت می کنیم

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۳:۵۸
کد خبر: ۴۴۵۰۱۴
از برگزاری همایش فصل شیدایی حمایت می کنیم
دکتر محمدرضا مدبر گفت: فصل شیدایی اتفاق خوبی است که در استان ما افتاده و دانشگاه علوم پزشکی هم خدمات خود را در زمینه پزشکی به این مجموعه خوهد داد تا حمایت خود را از آن اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر محمدرضا مدبر رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده برای برگزاری همایش فصل شیدایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز باتوجه به پیش بینی استقبال بی نظیر مردم استان از این نمایش میدانی پرشکوه آمادگی خود را برای پوشش خدمات پزشکی و امدادی در حاشیه برگزاری آن اعلام می کند.

مدبر که در نشست دست اندرکاران و متولیان برگزاری همایش فصل شیدایی با جمعی از مدیران حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین سخن می گفت، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی استقبال بی نظیر مردم استان از این نمایش عظیم مقرر شد یک دستگاه آمبولانس در شب های برگزاری این همایش که از 20 تا 29مرداد می باشد با هماهنگی فوریت های پزشکی و هلال احمر استان در محل مستقر شود.

این مقام مسوول همچنین از همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در راستای تأمین پرستار مورد نیاز در این مدت خبر داد و گفت: در مواقعی که به پزشک نیز نیاز وجود داشته باشد این معاونت همکاری لازم را در این زمینه خواهد داشت.

مدبر تصریح کرد: از طرفی هم بنا شد بیمارستان زکریای رازی قزوین به عنوان بیمارستان هدف برای پذیرش مصدومان و بیماران احتمالی آماده پذیرش آنها باشد.

گفتنی است این نمایش با موضوع «از خلقت آدم تا آخر زمان» در اولین شب اکران خود با استقبال بیش از شش هزار تن از شهروندان قزوینی روبرو شد.

محل اکران این همایش برای مردم فرهنگ دوست قزوین مجموعه فرهنگی جدید‏التأسیس استاد فرج اله سلحشور در کیلومتر سه جاده باراجین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز