معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

پوشش حمایتی ویژه از دانش آموزان استثنایی یتیم و شاهد

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۸:۰۷
کد خبر: ۴۴۵۱۰۴
پوشش حمایتی ویژه از دانش آموزان استثنایی یتیم و شاهد
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: دانش آموزان یتیم و شاهد استثنایی در سطح کشور با هدف ارائه خدمات مطلوبتر مورد حمایتهای ویژه قرار می گیرند تا جای خالی پدران آنان احساس نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید قدمی در مراسم آغازین اردوی زیارتی، تفریحی و آموزشی دانش آموزان دختر شاهد و ایثارگر با نیازهای ویژه در مشهد افزود: آموزش و پرورش استثنایی با توجه ویژه به این گروه دانش آموزان حمایت از خانواده های شهدا و مستضعفان را محقق می کند.

وی هدف این اردوی فرهنگی زیارتی را تکریم خانواده های دانش آموزان شاهد و ایثارگر استثنایی اعلام و بیان کرد: در مجموع 250 دانش آموز در آموزش و پرورش استثنایی متعلق به خانواده شاهد و ایثارگر هستند که همه آنها به همراه خانواده در دوره اردویی مشهد حضور دارند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران بر گردن همگان حق دارند لذا در پوشش و حمایت تحصیلی از فرزندان این عزیزان تمام تلاش صورت می گیرد.

وی گفت: علاوه بر این شمار تعداد هزار و 800 دانش آموز استثنایی یتیم در سطح کشور زیر پوشش تعلیم و تربیت قرار دارند که این گروه نیز مورد حمایت و توجه ویژه هستند.

قدمی بدون ارائه اطلاعات بیشتر افزود: ردیف اعتباری خاصی ویژه دانش آموزان ایتام نیز در نظر گرفته شده تا این عزیزان دچار مشکل نباشند.

وی ادامه داد: خدمات جامع و کامل به این دانش آموزان ارائه می شود تا به این ترتیب شعار نظام جمهوری اسلامی مبنی بر حمایت از معلولان و مستضعفان محقق گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز