استاندار آذربایجان شرقی:

در مقابل هم قرار دادن دولت و نظام، خیانت در حق اصل نظام است / مردم بهترین داور عملکردها هستند

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۵:۲۴
کد خبر: ۴۴۵۱۴۱
در مقابل هم قرار دادن دولت و نظام، خیانت در حق اصل نظام است / مردم بهترین داور عملکردها هستند
جبارزاده گفت: نمی‌توان انتظار داشت که نظام در اوج اقتدار باشد اما از طرفی رییس جمهور کشور از تریبون‌های مختلف مورد تهمت و افترا قرار بگیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که هفته دولت فرصتی برای تقویت ارتباط بین مردم و نظام است، گفت: نباید اجازه دهیم مردم نسبت به انقلاب و اصل نظام دلسرد شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده افزود: دولت از آن نظام و نظام متعلق به مردم است و در مقابل هم قرار دادن دولت و نظام، خیانت در حق اصل نظام است و کسانی که در این مسیر حرکت می‌کنند با جریان ضدنظام همراهی کرده‌اند.

جبارزاده با بیان این که دولت قوی باعث اقتدار نظام می‌شود، افزود: نمی‌توان انتظار داشت که نظام در اوج اقتدار باشد اما از طرفی رییس جمهور کشور از تریبون‌های مختلف مورد تهمت و افترا قرار بگیرد.

وی با بیان این که مردم آذربایجان همواره عاشق انقلاب و نظام بوده‌اند و ادب و اخلاق از ویژگی‌های این مردم است، افزود: مردم ما مردمی هتاک نیستند و نباید از هیچ تریبونی در این استان صدایی بر خلاف خصلت‌ها و روحیات مردم آذربایجان بلند شود.

جبارزاده تاکید کرد: متاسفانه منافع شخصی و گروهی برخی افراد در اختلاف و تفرقه است، در حالی که خواست مقام معظم رهبری و خواست مردم، وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه و اختلاف است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه بر بیان واقعیت‌ها و پرهیز از اغراق در انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: ما معتقدیم که مردم بهترین داور عملکردها هستند و نباید به بهانه خشنود کردن مردم آمار غیرواقعی ارایه شود.

وی با بیان این که یکی از انتقادهای بحق از دستگاه‌های دولتی این است که به اندازه کارهای انجام شده اطلاع‌رسانی انجام نمی‌شود، افزود: امیدوارم در هفته دولت بتوانیم این نقیصه را جبران کنیم و امید و علاقه مردم به انقلاب و نظام را با انعکاس خدمات دولت افزایش دهیم.

جبارزاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امسال آخرین سال فعالیت دولت یازدهم است، گفت: هفته دولت امسال متفاوت از سال‌های گذشته است و این هفته فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن عملکرد همه دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی خواهد بود.

وی، به‌کار گیری روش‌ها نو و هنرمندانه در انعکاس عملکرد دستگاه‌های دولتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: نباید برنامه‌های هفته دولت به چند مراسم خاص و افتتاح چند پروژه محدود شود و اولین انتظار ما این است که با استفاده از شیوه‌های هنری و رسانه‌ای، اقدامات دستگاه‌ها را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز