گردهمایی باشکوه خانواده ورزش های همگانی البرز در جشنواره "یک روز شاد"

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۱:۳۶
کد خبر: ۴۴۵۲۱۳
گردهمایی باشکوه خانواده ورزش های همگانی البرز در جشنواره یک روز شاد
خانواده بزرگ ورزش های همگانی استان البرز در قالب جشنواره یک روز شاد گردهم آمدند تا هم نمادی از علاقمندان به ورزش همگانی در این استان باشند وهم بر اهمیت فعالیت بدنی از سوی تک تک شهروندان تاکیدی دوباره کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ،  این مراسم به میزبانی مجموعه بین المللی تنیس کرج برگزار شد و علاوه بر ورزشکاران فعال پارک های مختلف شهرستان های استان البرز ورزشکاران وفعالان رشته های مختلف هیئت ورزش های همگانی در آن حضور داشتند.

امیر عفراتی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان البرز ومعاونان وی، حسین عربیان رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و آقایان مصطفی سعیدی وبهنام محمودی از اعضای شورای شهر نیز به عنوان مهمان ویژه در آن حضور داشتند.

در این جشنواره گروه بومی محلی شهرستان طالقان، ورزش وبازی کودکان، اجرای حرکات ورزش های رزمی، نمایش فردی و تی آر ایکس، نمایش رزم سپر وبرای تونیک به اجرا در آمد ضمن آنکه خوانندگان پاپ کشور در دو بخش به اجرای برخی از قطعات خود پرداختند.

این مراسم با استقبال نزدیک به 2 هزار نفر از فعالان ورزش همگانی و شهروندان برگزار شد ودر پایان به قید قرعه جوایزی به حاضرین اهدا گردید.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز در این مراسم با بیان اهمیت ورزش همگانی و نقش آن در سلامت روحی روانی شهروندان گفت: تلاش هیئت ورزش های همگانی البرز ترغیب مردم به ورزش وسوق دادن آنها به فعالیت بدنی است.

مهدی محبی افزود: در کنار این مسئولیت خطیر هیئت همگانی مسئول معرفی رشته های ورزشی جدید به مردم است وتلاش کرده با فعال سازی رشته های ورزشی جذاب بر طیف مخاطبان خود بیفزاید.

محبی با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره یک روز شاد گفت: در سایه همکاری صمیمانه سازمان پار کها و مدیریت مجموعه بین المللی تنیس این جشنواره برگزار شد وخوشبختانه مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هیئت ورزش های همگانی این آمادگی را دارد تا در سایه یک همکاری مشترک تجارب خود را در اختیار نهاد ها وارگان های مختلف برای توسعه ورزش در میان پرسنل و کارکنان قرار دهد.

رییس هیئت ورزش های همگانی در پایان گفت: خوشبختانه نگاه فدراسیون و اداره کل ورزش البرز به هیئت همگانی البرز سازنده و کارگشا بوده است وماحصل این حمایت وهمراهی کسب رتبه دوم برترین هیات های ورزشی البرز جایگاه چهارمی کشور در سال 94 بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز