به منظور بازبینی از میزان آلاینده محیط زیست:

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران از شرکت بهمن موتور بازدید کرد

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۱:۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۴۵۲۳۲
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران از شرکت بهمن موتور بازدید کرد
حیدرزاده مدیر کل اداره حفاظت از محیط زیست استان تهران بهمراه ضرغام از شرکت بهمن موتور بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران،  به منظور بررسی و بازبینی از میزان کنترل و پیشگیری صنایع از رفتارها و اقدامات آلاینده محیط زیست و تشویق یکی از تولید کنندگان حامی محیط زیست، حیدرزاده مدیر کل اداره حفاظت از محیط زیست استان تهران، ضرغام فرماندار شهرستان قدس و جمعی از مسؤولان حوزه صنایع و محیط زیست شهرستان از شرکت بهمن موتور اولین خودرو ساز سبز بازدید کردند.

در این بازدید کوتاه به مساله هایی از جمله افزایش چشمگیر رونق روز به روز صنایع خودرویی با توجه به کنار رفتن تدریجی تحریم ها و‌محدودیت های تعامل بین المللی در حوزه های تکنولوژی و اطلاعات و همچنین واردات و صادرات مواد اولیه و محصولات با کیفیت ایرانی و خارجی به واسطه رخداد برجام در سال گذشته اشاره شد.

از دیگر بحث های مهم رد و بدل شده در این بازدید، حمایت از تولید ملی و توسعه اشتغال و فعال سازی صنایع کشور و استان در چارچوب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در کنار رعایت و حفظ منابع و سرمایه های ارزشمند محیط زیست بود.

داود زاده ، مدیرعامل گروه صنعتی بهمن در حاشیه بازدید مسؤولان استانی و شهرستانی از این مجموعه صنعتی اظهار داشت: میتوان از شرکت بهمن موتور به عنوان تنها خودرو ساز کشور که در بحث های زیست محیطی و پیشگیری از آلایندگی های مختلف به طور جدی، خود را ملزم به انجام الزامات تخصصی و میدانی کرده است، یاد کرد.

وی در خصوص فرهنگ اقتصاد مقاومتی، در شرایط حال حاضر کشور عنوان کرد:در راستای اقتصاد مقاومتی در این شرکت تولیدی درحال ظرفیت سازی هستیم و در یک ماه گذشته نیز اقدامات و تغییرات بسیار مناسبی در خطوط تولید ما صورت گرفته که ادامه خواهد داشت.

داود زاده همچنین خبر داد: این مجموعه درحال آماده سازی شرایط و بستر های لازم برای تولید بیش از ۶۰ هزار خودرو می باشد و امیدواریم که ظرف یکسال آینده با تامین زیرساخت ها و شرکای اقتصادی لازم این موضوع را به نتیجه برسانیم.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور خاطرنشان کرد: ما در این مجموعه ۱۲۰۰ نفر مشغول به کار هستیم که امیدواریم این تعداد، هم راستا با افزایش میزان تولید شرکت که قریب به ۳۰٪ در سال جاری خواهد بود، افزایش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز