معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

گرایش مردم به امام رضا (ع) عصر و نسل نمی‌شناسد

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۹:۰۲
کد خبر: ۴۴۵۳۹۸
گرایش مردم به امام رضا (ع) عصر و نسل نمی‌شناسد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: گرایش مردم به امام رضا (ع) عصر و نسل نمی‌شناسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ علیرضا یونسی رستمی در آئین اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی مازندران، که در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری استان برگزار شد، امام رضا (ع) را مبدا همه دانایی‌ها دانست و اظهار کرد: صفات بی‌بدیلی در حوزه‌های عملی، علمی و اخلاقی برای امام رضا (ع) برشمرده شده و دو صفت برجسته‌ کریم اهل بیت(ع) و عالم آل محمد (ص) به ایشان نسبت داده شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از هزار و 400 سال عشق و علاقه امام رضا (ع) همچنان در دل و جان مردم ساری و جاری است، افزود: از اقصی نقاط جهان مردم هزینه‌های زیادی را به جان می‌خرند تا به زیارت شاه خراسان مشرف شوند و به نشاط درونی برسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اضافه کرد: در گرایش مردم به امام رضا (ع) رازی نهفته است که در جان‌های‌ عاشقان امام هشتم شیعیان جاری است که عصر و نسل نمی‌شناسد.

این مسؤول با اشاره به اینکه همه کمالات بی‌بدیل الهی در امام رضا(ع) جمع شده است که این‌گونه مردم عاشقانه علاقه خود را به ایشان ابراز می‌دارند، تصریح کرد: عقل هنر بی‌بدیل خداوند است که در فطرت انسان‌ها قرار دارد و ماهیت بشریت از طریق عقل سنجیده می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه امام رضا(ع) می‌فرماید: «شیعیان ما باید مایه زینت ما باشند»، اظهار کرد: امام رضا(ع) منبع نور، معرفت و فضائل اخلاقی هستند و سیره اهل‌ بیت(ع) باید الگوی همه شیعیان باشد.

این مسئول با بیان اینکه دولت در زمینه‌های مختلف برای توسعه همه جانبه کشور اقدامات ویژه‌ای داشته است، افزود: زمانی رنگ سعادت دیده می‌شود که وحدت داشته باشیم.

یونسی جامعه ایرانی را سرشار از پاکی دانست و خاطرنشان کرد: مردم مازندران با توجه به تاریخ پر فراز و نشیبی که داشتند بیش از 99 درصد شیعه هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز