مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان؛

فضای مجازی تاثیر‌گذارترین شیوه اطلاع‌ رسانی اقدامات دولت است

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۸:۲۱
کد خبر: ۴۴۵۶۹۲
فضای مجازی تاثیر‌گذارترین شیوه اطلاع‌ رسانی اقدامات دولت است
مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را یکی از تاثیر‌گذارترین و مهم‌ترین شیوه اطلاع‌رسانی دستاوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید به مردم ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ علی معینی دانشمندی در ستاد بزرگداشت هفته دولت در سالن غدیر استانداری سمنان با تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف عملکرد و فعالیت دستگاه‌های اجرائی در هفته دولت، گفت: مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرائی باید علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها در تشریح عملکرد دولت از فضای مجازی هم به عنوان یکی از روش‌های تاثیرگذار استفاده کنند.

معینی دانشمندی افزود: دستگاه‌های اجرائی باید عملکرد و اقدامات دولت تدبیر و امید را در قالب جدول و نمودار و به صورت مقایسه‌ای نسبت به دولت‌های گذشته به مردم ارائه کنند.

وی با انتقاد از ضعف اطلاع‌رسانی فعالیت و اقدامات دولت یازدهم در سه سال گذشته در کلان و همچنین استان سمنان، اظهار کرد: متاسفانه دولت در این چند سال اقدامات خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام داده و به نتایج و دستاوردهای خوبی هم دست یافته است که به دلیل ضعف در اطلاع‌رسانی از بالا به پایین مردم کمتر از اقدامات انجام شده و موفقیت‌ها خبردار هستند.

مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان با تشریح شرایط کشور در تمامی زمینه‌ها و مشکلات پیش روی دولت تدبیر و امید گفت: مردم باید بدانند که دولت در چه شرایطی کشور را تحویل گرفته و در چه شرایطی به موفقیت و عملکرد فعلی خود رسیده است.

معینی دانشمندی از روابط عمومی دستگاه‌های اجرائی خواست در ارائه عملکرد و فعالیت دولت توجه کنند و گفت: مردم به دقت فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و مسئولان و دستگاه‌ها باید دقت لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی با تاکید بر این که بازگویی دستاوردهای دولت، مهم‌ترین هدف برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت از سوی دستگاه‌های اجرایی مختلف استان باشد، اظهار داشت: انجام تبلیغات محیطی و تبیین مهم‌ترین دستاوردهای دولت را ولویت برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت است.

افتتاح پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف، سفر استاندار سمنان به شهرستان‌ها، تجلیل از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، دیدار کارکنان دستگاه اجرایی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، تبیین دستاوردهای سفر دولت تدبیر و امید به استان، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و برگزاری ملاقات‌های مردمی مسئولان با قشرهای مختلف جامعه، بازگویی دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی مختلف و برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دولت از مهم‌ترین برنامه‌های امسال استان در هفته دولت است.دوم تا هشتم شهریور، همزمان با سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر، هفته بزرگداشت دولت نام‌گذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز