وزیر بهداشت:

حاشیه های علیه دولت آزار دهنده شده

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۹:۰۴
کد خبر: ۴۴۵۷۱۷
حاشیه های علیه دولت آزار دهنده شده
عصر دیروز وزیر بهداشت به نمایندگی از رییس جمهور راهی شهرستان دناشد، و ضمن بازدید از چند طرح عمرانی و درمانی در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛عصر  دیروز وزیر بهداشت به نمایندگی از رییس جمهور راهی شهرستان دناشد، و ضمن بازدید از چند طرح عمرانی و درمانی در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

دکتر هاشمی در شورای اداری باتبریک ولادت امام رضا (ع) به مردم شهرستان دنا گفت:آمده ام تا سلام گرم ریاست جمهور را به مردم سی سخت و دنا  برسانم.

وزیر بهداشت عملکرد چهار ساله دولت را مثبت خواند و گفت :دولت با مشکلات زیادی کشور را تحویل گرفت اما الان با رشد اقتصادی مثبت دارد به اخرین ماهای چهار ساله خود میرسد.

دکتر قاضی زاده هاشمی استان کهگیلویه وبویراحمد را جزو استانهای خوب کشور خواند و گفت:قرار بود روزی استان شما سوییس ایران شود اما کم کاریهایی شد که باید با تلاش زیاد مسولان استانی و کشوری به این آرزو رسید.

وی در بخشی از صحبتهای خود به مساله راهای استان پرداخت و تصریح کرد:یکی از مهمترین مسایل  توسعه استان راهها میباشد که دولت نگاه ویژه ای به مقوله راهای استان از جمله راههای شمال به جنوب دارد.

دکتر هاشمی با تاکید به آرامش جامعه در این ماههای آخر کار دولت گفت؛متاسفانه این ماههای باقی مانده  حاشیه ها علیه دولت زیاد تر شده که بعضی مواقع آزار دهنده میشوند .وی گفت مردم ایران نیاز به امید دارند نه دروغ و ایه یاس

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز