مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی:

کف قیمت باشگاه تراکتورسازی ۵ هزار میلیارد تومان است

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۲:۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۵۷۸۱
کف قیمت باشگاه تراکتورسازی ۵ هزار میلیارد تومان است
آجورلو گفت: روزی که تیم را تحویل گرفتم 10 میلیارد بدهکار بود. هزینه امسال تیم 30 میلیارد است بدین ترتیب باید 40 میلیارد درآمدزایی کنم.

مراسم تجلیل از خبرنگاران به میزبانی باشگاه تراکتورسازی و هم‌زمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) در هتل پارس (ائل گلی) تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این نشست دوستانه اظهار داشت: روز میلاد باسعادت صاحب کشور ایران امام رضا را تبریک می‌گویم. خدا را شکر می‌کنم توانستم در این مدت خدمتگزار تراکتورسازی باشم.

آجورلو خاطرنشان کرد: به باشگاه تراکتورسازی با 45 سال قدمت آمده‌ام و چند هدف را دنبال می‌کنم. هدف اولم ساختن تیم قدرتمند بود. هدف دوم من آشتی دادن هواداران با تراکتورسازی بود که اگر چمن ورزشگاه یادگار امام آماده بود این مسئله را به‌طور واضح مشاهده می‌کردید.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: اولین خبرگزاری تخصصی را در باشگاه پاس تأسیس کردم. یک روز مجید جلالی سرمربی پاس پیش من آمد و گفت چرا خبرگزاری ایپنا علیه من مطلب می‌نویسد که بنده به او گفتم آیا ما تابه‌حال در آرنج تیم دخالت کردیم که این سؤال را از من می‌پرسید؟

آجورلو گفت: برای استقلال و پرسپولیس سال گذشته 270 میلیارد قیمت گذاشته بودند و باشگاه تراکتورسازی نیز 100 میلیارد قیمت گذاری شده بود که ما مخالف فروش به این مبلغ هستیم چرا که کف قیمت باشگاه تراکتورسازی 5 هزار میلیارد تومان است. در حال حاضر برای تراکتورسازی کار اقتصادی می‌کنم و کارهای تیم را به امیر قلعه‌نویی سپرده‌ام.

وی تأکید کرد: یکی از برنامه‌های من تقویت آکادمی باشگاه است. برای تراکتورسازی بد است که فقط یک بازیکن از آکادمی در تیم بزرگسالانش حضورداشته باشد. امسال 3200 نفر در آکادمی باشگاه تست دادند. تراکتورسازی تنها به تبریز تعلق ندارد. بلکه متعلق به اردبیل، زنجان و... است. مهم‌ترین موضوع فوتبال حرفه‌ای پول است.

آجورلو گفت: روزی که تیم را تحویل گرفتم 10 میلیارد بدهکار بود. هزینه امسال تیم 30 میلیارد است بدین ترتیب باید 40 میلیارد درآمدزایی کنم. این درست نیست که با بازیکن قرارداد ببندیم و پولش را ندهیم.

وی تصریح کرد: با قاطعیت می‌گویم کار اقتصادی را در باشگاه آغاز کردم و تا به امروز 6 میلیارد درآمدزایی داشتم. هفته گذشته به دیدار مدیرعامل کارخانه تراکتورسازی رفتم و به او گفتم به مدیر قبلی 8 میلیارد کمک کرده‌اید. بنده این مبلغ را نمی‌خواهم به‌جای آن بیمه کارکنان را به من بده تا کار اقتصادی کنم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی افزود: امروز دیداری با مدیرعامل کارخانه ایده داشتم و از مدیریت آنجا هم همین خواسته را داشتم. دست گدایی برای تأمین هزینه‌های تیم فوتبال دراز نخواهم کرد. می‌خواهم با تأسیس بنگاه اختصاصی هزینه تیم را تأمین کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را نباید به فرد فروخت چراکه این باشگاه‌ها قدرت و ثروت دارند. به‌عنوان یک فرد انقلابی که برای پیروزی انقلاب همه کارکردم نباید گفت شاه چه گفته است. تراکتورسازی به مردم تعلق دارد نه به فرد. اگر عرضه داشته باشم ظرف دو سال تراکتورسازی را سهام عام کرده و با تأسیس لاین هواپیمایی، هتل، خط مستقل تلفن و ... برای تراکتورسازی درآمدزایی می‌کنم.

 

نظر شما