اردبیل مجهزترین مرکز مدیریت راه‌های کشور

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۲:۰۸:۵۶
کد خبر: ۴۴۵۷۹۶
اردبیل مجهزترین مرکز مدیریت راه‌های کشور
مدیر حمل‌ونقل و پایانه‌های ‌اردبیل گفت: این استان به عنوان یکی از مجهزترین مرکز مدیریت راه‌های کشور شناخته شد

به گزاش برنا،وی افزود: استان اردبیل با بهره‌مندی از 38 دستگاه دوربین نظارت تصویری در نقاط حساس راه‌های استان، دوربین‌های ثبت تخلف، سامانه توزین در حال حرکت ( WIM) و استودیوی خبری آنلاین به عنوان یکی از مجهزترین مراکز مدیریت راه‌های کشور شناخته شده و در حال حاضر آماده بهره‌برداری و ارائه خدمات است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل دارای جایگاه و موقعیت جغرافیایی بسیار عالی و مهمی بوده و با کشور جمهوری آذربایجان که به عنوان راه ورود به کشورهای حوزه قفقاز شناخته شده هم‌مرز بوده که این امر بیانگر حساسیت ارائه خدمات در این حوزه است.

رحمتی بیان کرد: پایانه مرزی بیله‌سوار در این موضوع نقش بسیار مهم و حساسی داشته و تلاش بر این است که سطح ارائه خدمات در این پایانه مرزی روزبه‌روز ارتقا یافته و اقدامات لازم انجام شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور نیز با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنائی بیشتر همکاران با ماموریت‌های محوله به مراکز مدیریت راه‌ها است، اظهار کرد: فعالیت تمام وقت سامانه‌های تلفنی 141، سامانه ثبت سوانح و وقایع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علی‌اکبر عاشوری افزود: آمادگی لازم برای پاسخگویی در این بخش‌ها باید با دقت تمام انجام شود و نحوه و فرآیند طرح‌های قابل واگذاری مطابق با مصوبه شورای اقتصاد با توجه به سیاست‌های اصل 44 بررسی شود و نحوه اعمال کاربری پروژه و انتقال مالکیت در روش فروش بر اساس قانون محاسبات عمومی کشور به‌صورت کامل ارائه شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز