مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

برای اولین بار مرکز دائمی اسکان فرهنگیان استان در کشور افتتاح می شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۲:۵۳
کد خبر: ۴۴۵۸۵۰
برای اولین بار مرکز دائمی اسکان فرهنگیان استان در کشور افتتاح می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت:برای اولین بار در کشور مرکز دائمی اسکان فرهنگیان استان در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش گروه آموزش  خبرگزاری برنا، جعفر پاشایی اظهار کرد: در راستای دستوراستاندار و تحقق اهداف تبریز 2018، دستگاه تعلیم و تربیت استان به منظور پذیرایی از میهمانان فرهنگی، مقدمات بسیار خوبی را قبل از شروع سفرهای تابستانی در استان فراهم کرده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: تا کنون بر اساس آمار 118هزار نفر همکاران فرهنگی استان و 29 هزار خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان استان حضور یافته اند.

 

وی خاطرنشان کرد: تمام خدمات و مقدمات سفر از طریق اطلاع رسانی، همکاری روسای نواحی و مناطق ومسئولین مدارس 100 در 100 مدرسه و یک هزار اتاق با تمام تجهیزات و امکانات فراهم شده تا فرهنگیان در تبریز حضور بیابند .

 

پاشایی یادآور شد: طبق دستور استاندار مبنی بر پذیرش 10 درصد فرهنگیان کشور دراستان، بر اساس شواهد و آمار موجود و ظرفیت های بالای آموزشی، خدماتی و رفاهی و درمانی آموزش و پرورش استان این مهم محقق خواهد شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اذعان کرد: همکاران فرهنگی به عنوان مسئولین اسکان در مدارس، خانه های معلم، درمانگاه ها و تمامی مکان های در اختیار آموزش و پرروش شبانه روزی در خدمت مسافرین عزیز فرهنگی بوده تا با آسایش،آسودگی خاطر و هماهنگی از استان دیدن نمایند.

 

پاشایی افزود: طبق برنامه ریزی هایی که قبل از سفرهای تابستانی صورت گرفت، امسال 20  مدرسه با 200 اتاق به سیستم اسکان افزوده شد تا میزبان مسافران بیشتری در استان باشیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهارکرد: برای اولین بار در کشور مراکز دائمی اسکان فرهنگیان استان در هفته دولت افتتاح می شود تا تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشور های اسلامی، 365 روز از سال را  میزبان فرهنگیان سراسر کشور باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز