فرماندار درمیان:

دولت تدبیر و امید گام‌های موثری در حوزه سلامت جامعه برداشته است

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۴۵۸۷۱
دولت تدبیر و امید گام‌های موثری در حوزه سلامت جامعه برداشته است
فرماندار درمیان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید گام‌های موثر و اساسی در حوزه سلامت جامعه برداشته شد، گفت: توجه به بهداشت و درمان مردم یکی از دغدغه‌های اصلی مسؤولان دولت بود که از جمله مهترین خدمات دولت در مناطق محروم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، ساختمان و اداره بیمه سلامت شهرستان درمیان با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

محمد بشیری‌زاده در این مراسم اظهار داشت: بهبود سلامت جامعه و کاهش هزینه‌های درمانی یکی از مهترین موفقیت‌های دولت در سال‌های اخیر است.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید گام‌های موثر و اساسی در حوزه سلامت جامعه برداشته شد، گفت: توجه به بهداشت و درمان مردم یکی از دغدغه‌های اصلی مسؤولان دولت بود که از جمله مهترین خدمات دولت در مناطق محروم است.

فرماندار درمیان از پوشش ۱۰۰ درصدی جمعیت شهرستان درمیان توسط بیمه‌ها خبر داد و افزود: ۹۸ درصد جمعیت شهرستان درمیان زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

بشیری‌زاده با بیان اینکه ارتقای شاخص‌ها و کاهش ضریب محرومیت در مناطق مرزی رمز ماندگاری جمعیت در این مناطق است، اذعان داشت: راه‌اندازی اداره بیمه سلامت از عوامل موثر در تسهیل و تسریع خدمات درمانی به مردم شهرستان مرزی درمیان است که بی‌شک زمینه رضایتمندی بیمه‌شدگان را فراهم می‌آورد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: پوشش بیمه همگانی مهمترین رویکرد بیمه سلامت است.

حسین خوبان دستیابی به پوشش فراگیر خدمات سلامت و بهره‌مندی همه آحاد مردم جامعه از خدمات بیمه‌ای، نظارت و بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی و تامین مالی موسسات ارائه دهنده خدمات را از مهمترین وظایف سازمان بیمه سلامت برشمرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۷ درصد هزینه‌های درمانی بیماران را دولت پرداخت می‌کند، افزود: در سال گذشته مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل منابع بیمه سلامت در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در شهرستان درمیان هزینه شد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی  خاطرنشان کرد: برای تامین ساختمان و تجهیز اداره بیمه سلامت شهرستان درمیان اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/69035

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز