مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

فراخوان جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان تا ۳۱ مرداد تمدید شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۱:۵۶
کد خبر: ۴۴۵۹۹۲
فراخوان جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان تا ۳۱ مرداد تمدید شد
مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان تا پایان مرداد ماه تمدید شد متقاضایان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان از نحوه ارسال آثار خود مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش " ،  ناصر صبحی قره ملکی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته و درخواست های متعدد متقاضیان مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره ملی ازدواج و خانواده تمدید شد.

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده افزود: در راستای برگزاری این جشنواره از بین 7 محور پیش بینی شده 2 محور مربوط به مقالات، کتب، پایان نامه ها و طرح های پژوهشی حوزه ازدواج و خانواده بود که طی فراخوانی از متقاضیان خواسته شد که آثار خود را تا 22 مرداد ماه ارسال کنند اما پس از اتمام این زمان با درخواست های متعددی برای تمدید مهلت ارسال آثار روبرو شدیم و بنابراین یک مهلت 9 روزه نیز در نظر گرفته شد.

صبحی قره ملکی با بیان اینکه خوشبختانه آثار ارسالی قابل توجه و از نظر محتوا ارزشمند هستند اظهار داشت: مقرر شده بود که متقاضیان آثار خود را به صورت فایل word و pdf ارسال کنند که به دلیل حجم بالای برخی از آثار مستندات به صورت پستی هم دریافت می شود.

گفتنی است این جشنواره همزمان با سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) با حضور هنرمندان، نویسندگان، محققین، دانشجویان و صاحبنظران این حوزه از 13 تا 19 شهریور امسال برگزار خواهد شد و ضمن تقدیر از آثار برگزیده جهت معرفی این آثار به عموم مردم تدابیری اندیشیده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز