تاج پس از برگزاری انتخابات:

برگزاری مجمع نباید پایان راه فوتبال قزوین باشد

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۰:۰۳
کد خبر: ۴۴۶۰۶۸
برگزاری مجمع نباید پایان راه فوتبال قزوین باشد
مهدی تاج گفت: همه باید کمک کنند تا اتفاق خوبی در فوتبال قزوین بیفتد و از طرفی هم برگزاری مجمع و تعیین رییس جدید نباید به منزله پایان راه فوتبال این استان محسوب شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال که پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال قزوین در خروج از سالن با خبرنگاران سخن می گفت اظهار کرد: درباره تعویق چند روزه انتخابات مصمم به برگزاری آن بودیم و به هیچ وجه زیر بار مسائل حاشیه ای نمی رویم و امیدواریم این مجمع آغاز راه فوتبال قزوین باشد.

تاج تصریح کرد: با اتفاقات غیرفوتبالی کاملا مخالفیم و تعویق انتخابات هم به دلیل بندی در آئین نامه بود چراکه در فدراسیون کنونی اصلا بحث سیاسی نداریم.

وی درخصوص ارزیابی خود از انتخابات انجام شده گفت: انتخابات هیات فوتبال قزوین نه تنها پایان کار نیست بلکه آغاز کار در فوتبال این استان است و باید این استان حتما یک تیم لیگ برتری فوتبال و فوتسال داشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه متاسفانه هم اکنون نیز حمایت خوبی از تنها تیم دسته دومی این استان صورت نمی گیرد عنوان کرد: در مراسم انتخاب بهترین های لیگ نماینده ای از قزوین نداشتیم که این امر به هیچ وجه زیبنده قزوین نبوده و باید در این خصوص تجدیدنظر شود.

تاج تصریح کرد: با هدف گذاری برای فوتبال قزوین باید به آینده نگاه کرد تا به عنوان مثال سال آینده دو داور و یک تیم فوتسال که جزء 8تیم برتر کشور باشد از این استان در کشور مطرح باشد و از طرفی هم به فوتبال بانوان نگاه ویژه ای شود.

وی در خاتمه اظهار کرد: این موارد باید ملاک رشد و توسعه فوتبال در قزوین قرار گیرد تا در آینده از این استان بیشتر در سطح اول فوتبال کشور بشنویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز