استاندار تهران نخستین میهمان شبکه تهران :

هاشمی: پخش ملی برنامه های شبکه تهران فرصت مغتنمی برای استان است

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۱:۲۲
کد خبر: ۴۴۶۰۷۰
هاشمی: پخش ملی برنامه های شبکه تهران فرصت مغتنمی برای استان است
هاشمی با ابراز خشنودی از تولد دوباره شبکه پنجم به عنوان شبکه تهران گفت: پخش ملی برنامه های شبکه تهران با توجه به اینکه در استان تهران اقوام مختلفی حضور دارند فرصت مغتنمی است.
به گزارش خبر گزاری برنا در  تهران، همزمان با میلاد امام رضا(ع) و پایان دهه کرامت ،سیدحسین هاشمی به عنوان نخستین میهمان شبکه تهران پس از تولد دوباره شبکه در ویژه برنامه "سلام" حضور یافت.
استاندار تهران در این برنامه از ارادت خود به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت و پایداری عزت ملت ایران را از امام هشتم شیعیان خواست.
 
وی با ذکر خاطراتی از تشرف به زیارت بارگاه ائمه اطهار و امام رضا(ع)  افزود: "رئوف" و "سریع الرضا" از فضیلت های بارز امام رضا(ع) است.
 
 در ادامه برنامه یکی از خادمان حرم رضوی به همراه پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) در برنامه حضور یافت.
 
در روزهای اخیر مردم تهران میزبان پرچم مطهر حرم امام رضا(ع) بودند وکاروان در سایه خورشید پرچم متبرک آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) را از مسجدائمه اطهار تا مسجد شهید بهشتی حمل کردند.
 
در بخش دیگری از برنامه "سلام"  شبکه تهران استاندار با ابراز خشنودی از تولد دوباره شبکه پنجم به عنوان شبکه تهران گفت: پخش ملی برنامه های شبکه تهران با توجه به اینکه در استان تهران اقوام مختلفی حضور دارند فرصت مغتنمی است.
 

وی با تشکر از رییس و مسئولان صدا و سیما برای بازگشت شبکه تهران تصریح کرد:‌ مردم،ائمه جمعه، مسئولان نظامی، امنیتی و اطلاعاتی یکصدا نسبت به حذف ماهیت استانی شبکه تهران معترض بودند و خوشحالیم که در دهه کرامت شبکه تهران به حالت قبل بازگشت.

 

در ادامه برنامه استاندار در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد حل مشکلات و چالش های استان تهران گفت: رسیدگی به مشکلات تهران رو به بهبود است و از جمله مشکل آب شرب تهران که همواره مطرح بوده در حال حاضر بهداشت آب شرب تهران صد در صد تامین شده است.

 

هاشمی افزود: در شرق تهران حدود 50 میلیون مترمکعب کسری آب شرب داشتیم که با مدیریت مصرف،کیفیت و انتقال آب و همراهی خوب مردم حل شده است.

استاندار تهران در ادامه با اعلام خبری در راستای کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا در تهران گفت: با اختراع محلولی که در سوخت بنزین و گازوئیل استفاده می شود میزان آلودگی هوا در ماشین های با مصرف بنزین تا 50 درصد و در مصارف گازوییلی تا 60 درصد کاهش می یابد.

 

وی عنوان کرد: با تایید طرح توسط سازمان استاندارد، ‌قرار است به شکل پایلوت در استان تهران اجرا شود.
 

هاشمی با بیان اینکه هر ماه یکبار گزارشی از اقدامات در استان تهران ارایه می شود گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و لزوم اختصاص 20 درصد برنامه های صدا و سیمای هر استان به برنامه های اقتصاد مقاومتی،صدا و سیما می تواند برای پوشش و انعکاس برنامه های اقتصاد مقاومتی استانداری حضور یابد.

 

وی در پایان گفت: استانداری تهران نسبت به سایر استان ها مسئولیت زیادی در هماهنگی امور به دوش دارد.

 

نظر شما