مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی قزوین:

برترین نماهای ساختمانی استان معرفی می شوند

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۱:۱۱
کد خبر: ۴۴۶۱۵۵
برترین نماهای ساختمانی استان معرفی می شوند
محسن اسماعیلی گفت: بر اساس مصوبه کمیته سیما و منظر شهری مسابقه نمای برتر برای ساختمان های مسکونی با تراکم 3–5 طبقه در نیمه دوم سال جاری در استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محسن اسماعیلی مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی قزوین اظهار کرد: جلسه کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر شهری استان قزوین با حضور اعضای این کمیته و مجمع فعالان سیما و منظر شهری برگزار و در خلال آن برگزاری مسابقه انتخاب نمای برتر مسکونی نیز پیش بینی شد.

اسماعیلی افزود: در این جلسه برگزاری مسابقه نمای برتر مسکونی با تراکم 3–5 طبقه در نیمه دوم سال جاری مطرح شده و نظرات و پیشنهادات اعضا مبنی بر نحوه انجام فراخوان و تعداد شرکت کنندگان، انتخاب هیات داوران و نیز استفاده از تجربه برگزاری آن در ادوار گذشته در سطح ملی جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مقرر گردید کمیته ای تخصصی که زیر مجموعه کمیته سیما و منظر شهری باشد جهت برنامه ریزی و برگزاری این مسابقه متشکل از مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری قزوین، نماینده دفتر فنی استانداری قزوین، نماینده دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شود.

در ادامه این جلسه فاطمه اسماعیلی سرپرست اداره معماری، طراحی شهری و بافت های واجد ارزش در خصوص هدف از برگزاری این جلسه گفت: ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در دبیرخانه کمیته سیما و منظر شهری از جمله موارد طرح شده در جلسه بود.

اسماعیلی افزود: با بررسی ضوابط و مقررات در شهرهایی مانند اصفهان، رشت و تهران و مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران نمونه هایی از نماهای اجرا شده در سطح ملی و جهانی تهیه و تدوین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز