معاون اجتماعی بهزیستی قزوین خبر داد:

اعلام شهریه مهدهای کودک استان در سال جاری

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۲:۳۶
کد خبر: ۴۴۶۱۸۵
اعلام شهریه مهدهای کودک استان در سال جاری
بهاره رحمانی گفت: شهریه سال جاری مهدهای کودک به مهدهای سراسر استان ابلاغ شده تا آنها با این تعرفه ها مشغول تعلیم و تربیت خردسالان شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، بهاره رحمانی معاون اجتماعی‏ بهزیستی قزوین اظهار کرد: شهریه مهدهای کودک طی بخشنامه ای با 13بند به تمام مدیران مهدهای سراسر ‏استان ابلاغ شده و از تیرماه سال جاری در حال اجراست .

رحمانی با بیان اینکه مبلغ شهریه نسبت به پارسال 5/14درصد افزایش یافته و برای مهدهای کودک قیمت پایه در نظر گرفته شده افزود: شهریه از سوی معاونت اجتماعی بهزیستی کشور با توجه به تورم و وضعیت اقتصادی و اجتماعی هر استان تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این ابلاغیه علاوه بر شهریه پایه شهریه مهد کودک ها بر اساس درجه بندی و ارتقای کیفیت خدمات آنها دسته بندی شده است.

این مقام مسوول ادامه داد: از طرفی هم مهدهای یک ستاره 10درصد، دو ستاره 20درصد، سه ستاره 30درصد و چهار ستاره 40درصد مجاز به دریافت شهریه مازاد بر پایه هستند.

رحمانی تصریح کرد: شهریه اعلام شده بدون احتساب هزینه تغذیه(صبحانه و ناهار) بوده و در صورتی که مهد کودک تغذیه نیز ارائه کند حداکثر هزینه ماهیانه آن 700هزار ریال می باشد .

وی همچنین در خصوص تهیه لوازم التحریر مورد نیاز کودک در مهدها عنوان کرد: تهیه این ملزومات بر عهده والدین بوده و هزینه سرویس ایاب و ذهاب کودکان با توافق والدین و مهدکودک بطور جداگانه دریافت خواهد شد .

معاون اجتماعی بهزستی قزوین تأکید کرد: بخشنامه شهریه مصوب که از سوی استان برای مهدهای کودک ارسال گردیده باید در معرض دید عموم والدین قرار گیرد.

رحمانی توضیح داد: نظارت بر مهدهای کودک از طریق خود مردم، کانون ها و اتحادیه های صنفی و سامانه پیامکی 30008530 انجام می پذیرد.

وی تصریح کرد: اوایل مهرماه نیز بازدیدهای فراگیری از این مهدها انجام خواهد شد تا از رعایت شهریه مصوب و قیمت ها مطمئن شویم.

این مقام مسوول در پایان دریافت هرگونه وجهی تحت هر عنوانی در قالب قرارداد با والدین به منظور ارائه خدمات ویژه و تخصصی را ممنوع اعلام و خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده چنین مواردی هشدار می دهیم که با مهدهای خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

رحمانی اذعان کرد: در صورت انصراف کودک از دریافت خدمات مهد کودک مجاز به دریافت شهریه آن ماه بصورت کامل بوده و از طرفی هم مهدهای کودک مجاز هستند شهریه سالیانه مهدکودک را بصورت ماهیانه، فصلی و یا با توافق والدین دریافت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز