صبوریان:

فضا برای تکرار افتخارات هندبال خراسان رضوی فراهم شده است

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۲:۰۳
کد خبر: ۴۴۶۲۲۰
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با برگزاری مجمع و انتخاب زارعی به عنوان رئیس هیات هندبال خراسان رضوی می‌توان برای پیشرفت این رشته برنامه ریزی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کوروش صبوریان پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابی رئیس هیات هندبال خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد اظهار کرد: هندبال یکی از رشته‌های مهم استان خراسان رضوی است و در گذشته در سطح استان خراسان اکثر شهرستان‌ها رقابت و مسابقاتی پرشور در این رشته ورزشی داشتند.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته مشکلات مختلفی برای هندبال خراسان رضوی به وجود آمد و با توجه به چالش‌های فدراسیون و همچنین عدم ثبات در هیات هندبال خراسان رضوی این رشته دچار مشکل بسیاری شد اما هندبال خراسان رضوی هم اکنون باید به سمت پیشرفت حرکت کند، با مشخص شدن رئیس هیات و اتمام دوره سرپرستی می‌توانیم برای آینده برنامه ریزی کنیم، زیرا این رشته در خراسان رضوی به رغم مشکلات فراوان توانست رتبه‌های برتر کشور را  در سال‌های اخیر کسب کند.

صبوریان خاطرنشان کرد: نیروی انسانی در رده‌های مختلف سنی در خراسان رضوی حضور دارند، همچنین در فدراسیون هم افرادی از استان حضور دارند که می‌توانند به ما کمک کنند، توجه به شهرستان‌ها بسیار مهم است، پیشکسوتان و جوانان این رشته در کنار هم می‌توانند موفقیت‌های بسیاری را بدست آورند و در اولین گام باید مسابقات لیگ استانی هندبال راه اندازی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: تعامل با فدراسیون نقش بسیار مهم و اساسی دارد اداره کل ورزش و جوانان هم اولویت خود را در همین تعامل قرار داده است، امیدوارم بتوانیم از ظرفیت‌های استانی برای رشد و توسعه هندبال استفاده کنیم، رئیس جدید هیات هندبال باید بر اساس شایسته سالاری از همه اعضای خانواده هندبال استان استفاده کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز