مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان:

اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش باید به موقع تخصیص یابد

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۱:۰۴
کد خبر: ۴۴۶۲۳۲
اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش باید به موقع تخصیص یابد
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به سهم ناچیز آموزش و پرورش از اعتبارات استان ، خواستار تخصیص به موقع این اعتبارات شد تا زمینه بازگشایی مطلوب مدارس فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی که در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سخن می گفت ؛ اظهار امید واری کرد تا با مشارکت سازمان ها ، ادارات و دستگاههای مختلف و مردم ، آموزش و پرورش بتواند رسالت بزرگ خود که تربیت انسان های در طراز جمهوری اسلامی است عمل کند.

وی با  اشاره به نیاز سیصد هزار دست لباس فرم مدارس در استان گفت : متاسفانه سال های قبل لباس فرم مدارس بیشتر به صورت دوخته و آماده از سایر استان ها به کرمان وارد می شد و وجود واسطه ها باعث بالارفتن قیمت و افت کیفیت این لباس ها می شد ، اما از امسال و در راستای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» تصمیم براین شد تا با استفاده از پتانسیل های درون استانی و با قیمت و کیفیت مناسب تر نسبت به تهیه و توزیع لباس فرم مدارس اقدام شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان کرمان از تشکیل کمیته ای مشترک از استانداری ، آموزش و پرورش و اتاق اصناف کرمان به منظور سامان دهی فرم لباس مدارس خبر داد و افزود: امسال با حساسیتی که در این زمینه لحاظ شده نه تنها قیمت فرم لباس مدارس افزایش نداشت ، بلکه با لطف و همکاری عطا احمدی  سردار مدرسه سازی استان و بنیاد خیریه و نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) شاهد کاهش تا 30 درصدی قیمت لباس فرم مدارس نیز بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد :هرچند ممکن است در سال اول به تمام ایده آل های خود در زمینه تهیه و توزیع فرم لباس مدارس نرسیده باشیم ، اما گام های بلندی در این راستا برداشته شده است و نتایج این برنامه ریزی ها در جهت کوتاه کردن دست واسطه ها ، ایجاد اشتغال در استان و بالا بردن کیفیت و کاهش قیمت در سال های آتی مشهود خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز