اجرای ۲۱ برنامه به مناسبت هفته دولت توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۹:۰۲:۵۵
کد خبر: ۴۴۶۳۸۸
اجرای ۲۱ برنامه به مناسبت هفته دولت توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای ٢١ به مناسبت هفته دولت با رویکرد بازگویی دستاوردهای دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، ابراهیم پورتقی در نشست کمیته اطلاع رسانی هفته دولت در سالن کنفرانس صدا و سیمای مرکز سمنان، افزود: عملکرد دولت باید به شکلی موثر در هفته دولت برای مردم ارائه شود و این برنامه ها با هدف ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه صورت گیرد.

مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تشریح کرد: نمایش فیلم برای کارکنان دستگاههای اجرایی، برپایی نمایشگاه کتاب با ٢٠ درصد تخفیف و برگزاری دوره سوم جشن بزرگ اخلاق و آداب کارمندان دولت، از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان در هفته دولت است. قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان نیز وظیفه اصلی رسانه ها را امیدآفرینی در جامعه از طریق انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی بیان و تاکید کرد:      جامعه برای تداوم حیات، نیاز به امید و پویایی دارد و اطلاع رسانی خدمات دولت یکی از راهکارهای امیدآفرینی در جامعه است.

احمد نیک کار با بیان اینکه دولت به عنوان بدنه اجرایی بخش مهمی از نظام جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می دهد افزود: تبلیغ برای دولت، تبلیغ برای نظام است و در بازگویی دستاوردهای دولت و نظام هیچ بخشی حق کوتاهی ندارد.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان، تهیه و پخش ١٠ مستند هفت دقیقه ای از خدمات دولت، ضبط و پخش هفت برنامه ٩٠ دقیقه ای جشن امید و نشاط و پخش رادیویی نمایشگاه در هفت برنامه ١٢٠ دقیقه ای را از برنامه های صدا و سیمای مرکز سمنان بیان کرد.

دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است و در این هفته به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و با هنر یاد این شهیدان و شهدای دولت نیز گرامی داشته می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز