با حضور شهردار شهر قدس و منطقه ۲۱ تهران:

ورودی غربی شهر قدس از وجود اصناف مزاحم پاکسازی شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۸:۴۷:۴۰
کد خبر: ۴۴۶۸۶۰
ورودی غربی شهر قدس از وجود اصناف مزاحم پاکسازی شد
محمدصادق کولیوندبا تأکید بر اهمیت زیبایی ورودی‌های شهر، گفت: به همت شهرداری‌های قدس و منطقه 21 تهران، ورودی غربی این شهر از وجود صنوف مزاحم پاکسازی و زیباسازی شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، محمدصادق کولیوند شهردار قدس   در حاشیه اجرای پاکسازی و زیباسازی ورودی غربی شهر قدس از وجود صنوف مزاحم اظهار کرد: توجه به مبلمان شهری و زیباسازی شهر یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری محسوب می‌شود.

 

شهردار شهر قدس بیان کرد: این دو موضوع با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و نیاز اصلی شهر در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا اصناف مزاحم در محور بزرگراه فتح ورودی غربی شهر قدس (تانکرسازان و مجسمه‌سازان) که از لحاظ زیبایی منظر شهری، آلایندگی و سد معبر مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده بودند با همکاری شورا و شهرداری شهر قدس و شهرداری منطقه 21 تهران پاکسازی شدند.

 

کولیوند خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین شهرداری قدس و شهرداری منطقه 21 تهران برای پاکسازی صنوف مزاحم به ویژه کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و کمیسیون تعریض امضا شد، تمامی املاک توسط شهرداری منطقه 21 تملک و فعالیت‌های ایجاد فضای سبز به زودی نیز انجام خواهد شد.

 

شهردار شهر قدس در پایان متذکر شد: با توجه به اینکه شهر قدس با شهر تهران هم مرز است و مسائل و مشکلات مشترکی بین این دو شهر وجود دارد، برای رفع مشکلاتی از این دست، باید همکاری بیشتری بین دو شهرداری صورت گیرد که در این پروژه این همکاری مطلوب نمود پیدا کرده است و همین‌جا از شهردار و همکارانش تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدواریم این همکاری‌ها ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز