در سازمان خدمات موتوری انجام شد:

برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان شهرداری قدس

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۱:۲۰
کد خبر: ۴۴۶۹۴۰
برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان شهرداری قدس
در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی،طی مراسمی از آزادگان شهرداری قدس تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران،  در سالروز بازگشت غرور آفرین اسوه های صبر و استقامت،آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مراسم تجلیل از آزادگان شهرداری قدس با حضور اعضای شورای اسلامی شهرقدس، شهردار،معاون خدمات شهری،فرمانده  حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهرستان،مدیر منطقه 2 شهرداری،مدیران عامل سازمانهای تابعه،مسئولین دوایر شهرداری و پرسنل سازمان خدمات موتوری در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س)برگزار گردید.

 

بر پایه این گزارش کاظمی صیاد مدیرعامل سازمان خدمات موتوری بعنوان میزبان مراسم بعد از عرض خیرمقدم به مدعوین و ارائه گزارش مبسوط از عملکرد و وضعیت سازمان،نکاتی را پیرامون فرهنگ ایثار و شهادت ایراد نمود.

در ادامه مراسم  حاج احمد خراسانی رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس و از آزادگان دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در 26 مرداد سال شصت و نه آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگمردانی دانست که با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگهداشتند. وی در ادامه به بیان خاطراتی از زمان اسارت خود پرداخت.

شایان ذکر است در  پایان این  مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایا از پرسنل آزاده شهرداری قدس  تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز