طی مکاتبه با معاون اول رییس جمهور؛

استاندار خواستار اعطای تسهیلات برای حل مشکل واحدهای صنعتی شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۰:۵۶
کد خبر: ۴۴۷۵۲۹
استاندار خواستار اعطای تسهیلات برای حل مشکل واحدهای صنعتی شد
فریدون همتی در نامه ای به اسحاق جهانگیری خواستار موافقت وی با اعطای اختیارات و تسهیلات به استان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در مکاتبه ای که با دکتر جهانگیری معاون نخست رییس جمهور داشت با اشاره به اینکه بررسی و پایش مداوم مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی از جمله وظایف ذاتی مدیریت ارشد استان می باشد آورده است: در همین راستا و با هدف مرتفع نمودن موانع پیش روی تولید صنایع مستقر در استان شناسایی شدند.

همتی در ادامه این نامه خاطرنشان کرده است مشخص شد 51واحد صنعتی با مبلغ بدهی در حدود 953میلیاردریال در تملک و جانشینی بانک های عامل قرار گرفته اند که نتیجه آن غیرفعال بودن واحدهای مذکور است.

وی در این نامه همچنین گفته است فعال سازی این واحدها و استفاده از پتانسیل بلااستفاده موجود در آنها نیازمند عزمی جدی در عرصه مدیریتی می باشد که بدون بستر قانونی اعطای اختیارات و تسهیلات به استان محقق نخواهد شد.

استاندار قزوین در خاتمه خواستار شده است خواهشمندم تدابیری اتخاذ گردد تا ضمن بررسی موضوع در جلسه شورای عالی بانک ها زمینه واگذاری یا فعال سازی واحدهای مذکور توسط سیستم بانکی با مدیریت و هماهنگی استانداری در اسرع وقت صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز