استاندار تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی کشاورزی در قزوین

۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۳:۴۶:۱۶
کد خبر: ۴۴۷۵۳۹
استفاده از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی کشاورزی در قزوین
فریدون همتی بر استفاده از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در راستای افزایش تولید و اشتغال در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در بازدید از کشتارگاه قزوین مرغ که با حضور منوچهر حبیبی معاون عمرانی، عباسعلی درافشانی معاون سرمایه گذاری، نیازعلی ابراهیمی پاک رییس سازمان جهادکشاورزی قزوین و مدیران کل صنعت، تجارت و بازرگانی و مدیرکل امور مالیاتی و شرکت گاز انجام شد اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات مناسب و ایجاد شرایط باید از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برای افزایش راندمان تولید و ایجاد اشتغال استفاده کرد تا رشد و توسعه بخشی افزایش یابد.

همتی به سرمایه گذاری انجام شده در بخش دام و طیور استان اشاره و بیان کرد: با تکمیل ظرفیت واحدهای تولیدی بخش طیور باید برنامه ریزی لازم برای صادرات محصولات این واحدها را فراهم کرد.

وی ضمن بازدید از نحوه کشتارگاه مرغ در این واحد تولیدی بر حل مشکل گاز، راه ارتباطی و امور مالیاتی تاکید کرد.

نیازعلی ابراهیمی پاک رییس سازمان جهادکشاورزی قزوین نیز با اشاره به موقعیت استان قزوین در تولید مرغ و تخم مرغ گفت: با برنامه ریزی انجام شده استان آمادگی لازم برای صادرات گوشت مرغ و تخم مرغ به خارج از کشور را دارد.

ابراهیمی پاک با بیان اینکه روزانه 150تن گوشت مرغ در استان قزوین تولید می شود افزود: باید از ظرفیت های خالی بخش طیور استان برای افزایش تولید و صادرات بهره گرفت.

وی اذعان کرد: هم اکنون سالانه بیش از 53هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می شود که با تکمیل ظرفیت واحدهای تولیدی بخش  طیور این رقم به بیش از 100هزار تن خواهدرسید.

گفتنی است کشتارگاه قزوین مرغ با 300نفر اشتغال زایی روزانه بیش از  50  تا 60تن مرغ کشتارگاهی تولید و روانه بازار داخل استان و خارج آن می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز