تیراندازی با کمان جام احیای دریاچه ارومیه امروز به پایان می رسد

۱۳۹۵/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۰:۲۶
کد خبر: ۴۴۷۸۰۱
تیراندازی با کمان جام احیای دریاچه ارومیه امروز به پایان می رسد
مسابقات تیراندازی با کمان جام احیای دریاچه ارومیه با حضور 150 تیرانداز از 17 استان کشور و آذربایجان امروز به پایان می رسد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مرتضی مثمر مسئول برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان جام احیای دریاچه ارومیه گفت: مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان تحت عنوان جام احیای دریاچه ارومیه طی 2 روز در محل چمن ورزشی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ارومیه برگزار میشود.

وی افزود: در این مسابقات 150 تیرانداز از سراسر کشور و تیراندازانی از کشور آذربایجان حضور دارند که در دو رشته کامپوند و ریکرو بصورت تیمی و انفرادی در سه بخش آقایان، بانوان و میکس به رقابت می پردازند.
مسئول برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان جام احیای دریاچه ارومیه ادامه داد: 22 تیرانداز از استان آذربایجان غربی بعنوان یکی از استان های پیشرو در تیراندازی و 8 ورزشکار از آذربایجان حضور دارند.

مثمر گفت:با ثبت این مسابقات در تقویم فدراسیون ، همه ساله شاهد برگزاری آن در ارومیه خواهیم بود.

وی افزود: بیشتر نفرات حاضر در مسابقات از نفرات با رنک جهانی و تیم ملی هستند که از آن جمله میتوان به میلاد وزیری تیرانداز المپیک 2012، اسماعیل عبادی قهرمان کامپوند جهان، فرشته قربانی قهرمان آسیا و لایلا گل ورزشکار المپیکی آذربایجان اشاره کرد.

مثمر در پایان گفت: نفرات برتر مسابقات جوایزی به ارزش 500، 300 و 150 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز