فرمانده سپاه شهرستان پردیس در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی:

قرارگاه اقتصاد مقاومتی به ریاست فرماندار تشکیل شد

۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۹:۰۴
کد خبر: ۴۴۸۳۰۵
قرارگاه اقتصاد مقاومتی  به ریاست  فرماندار تشکیل شد
حمیدرضا توسلی اظهار داشت، امروز با تشکیل اتاق فکر مجموعه آموزشی و تولیدی و اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان توانستیم برای پیشبرد اهداف مان فضا سازی کرده و اقداماتی انجام دهیم.

حمیدرضا توسلی فرمانده سپاه شهرستان پردیس در حاشیه برگزاری نخستین جلسه اتاق فکر اقتصاد مقاومتی گفت: امروز با تشکیل اتاق فکر مجموعه آموزشی و تولیدی و اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان توانستیم برای پیشبرد اهداف مان فضا سازی کرده و اقداماتی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه جلسه امروز اتاق فکر بود، توضیح داد: همواره در سطح کلان تصمیماتی اتخاذ شده و آن را برای عمل تا پایین ترین سطح تجویز می شد و توقع می رفت که همان تصمیمات عملیاتی شود، اما در بازنگری و مرور فعالیت های انجام شده متوجه می شدیم که این اتفاق رخ نداده است.

توسلی افزود: امروز سیاست را عوض کرده و جلسه ای با کسانی که در تولیدات در عرصه اقتصاد مقاومتی فعالیت می کنند برگزار کرده ایم، سخنان، مشکلات و موانعشان را شنیده و می خواهیم سیاستهای کلی در سطح شهرستان را با کمک خودشان تهیه، تنظیم و تدوین بکنیم.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس از تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان با ریاست فرماندار خبر داده و تصریح کرد: خیلی از موضوعات مورد بحث در جلسه در سیاستهای کلان در قالب قرارگاه شهرستانی مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: چندین مورد را بصورت همزمان دنبال می کنیم یکی حوزه آموزشی است که شخص فرماندار روی آن متمرکز شده و با همکاری فنی و حرفه ای اقدام لازم را انجام می دهند و ما هم در حوزه بسیج به نوعی به آنها کمک می کنیم.

توسلی از شناسایی عرصه های قابل گسترش در سطح شهرستان سخن گفته و اضافه کرد: یکی دیگر از فعالیتها شناسایی عرصه هایی است که می توان آنها را در سطح شهرستان گسترش داده یا آن را بعنوان قطب معرفی کرد، مورد بعدی شناسای صنایع، کارگاهها و یا حرفه هایی است که وجود دارند اما کسی به سراغشان نرفته و یا آموزش های لازم در این زمینه داده نشده است.

فرمانده سپاه شهرستان نبود آموزش لازم در زمینه این مشاغل را زمینه ساز حرکتشان به سمت و سوی منفی دانسته و تاکید کرد: این مشاغل را شناسایی و هدف گذاری می کنیم تا آموزش های حرفه ای لازم را دراین زمینه ها ارائه دهیم.

وی افزود: تفاهم نامه ای که با اداره صنعت، معدن و تجارت منعقد کرده ایم که طی آن افرادی که در فعالیتها، فنون و حرفه هایی فعالیت می کنند ولی آموزش ندیده و مجوزی اخذ نکرده اند و صرفاً تجربی کار می کنند حتما باید مجوز دریافت کرده و با قرار گرفتن در ساز و کار شهرستانی ادامه فعالیت بدهند.

توسلی بیان کرد: امروز ایده های جدیدی را از اتاق فکر دریافت کرده ایم، برگزاری این جلسه انگیزه ها را افزایش داده و باعث افزایش انگیزه خود عزیزان تولید کننده شد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: برگزاری این جلسه نشان داد که همه چیز پول نیست، گاهی اوقات صحبت کردن و استفاده از فکر و تجریبه یکدیگر نیز ایجاد انگیزه کرده و قوایی را تجویز می کند که بتوان بهتر و با انگیزه تر کار کرد.

وی ادامه داد: این جلسات بصورت ماهیانه ادامه خواهد داشت و خروجی این اتاق فکرها سیاستهای اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان را تشکیل خواهد داد.

توسلی تصریح کرد: با حمایت های فرماندار و یاری و کمک ادارات اتفاقات مبارکی را در آینده در سطح شهرستان خواهیم دید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز