در مسابقات ووشو گرامیداشت شهدای مدافع حرم :

باقرشهر قهرمان مسابقات چندجانبه ووشو استان تهران شد

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۷:۲۵:۵۱
کد خبر: ۴۴۸۳۸۰
باقرشهر قهرمان مسابقات چندجانبه ووشو استان تهران شد
اولین دوره مسابقات چندجانبه ووشو استان تهران یادواره شهدای مدافع حرم به میزبانی باقرشهر برگزار و در پایان تیم میزبان با کسب بیشترین مدال به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، رقابت های فینال و رده بندی ووشو چند جانبه استان تهران  با حضور مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، کاظم عبادی عضو شورای اسلامی باقرشهر، اسماعیل نباتی معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، سید عباس عبدالهی رئیس اداره ورزش و جوانان باقرشهر، محمد فاتحی مسئول تربیت بدنی حوزه بسیج باقرشهر و همچنین روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی منطقه و علاقمندان ورزش پر طرفدار ووشو در سالن فدک باقرشهر برگزار شد.
 

 

 
محمد فاتحی مسئول برگزاری این مسابقات اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات ووشو چندجانبه استان تهران گرامیداشت شهدای مدافع حرم به همت تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج ۴۵۱ ثامن الحجج و با همکاری اداره ورزش و جوانان باقرشهر در مجموعه ورزشی فدک برگزار شد.
وی افزود: این مسابقات باشرکت ۱۴ تیم از سراسر استان تهران و با حضور نزدیک به ۱۵۰ نفر از ووشو کاران استان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت یک روز برگزار شد.
محمد فاتحی با اشاره به رضایت بسیار بالای مربیان و سرپرستان تیم های حاضر از کیفیت و سطح فنی این مسابقات اظهار داشت: میزبانی شایسته این رویداد بزرگ ورزشی استان تهران گامی مؤثر در ارتقاء سطح ورزش باقرشهر و گرایش بیش از پیش نوجوانان و جوانان به ورزش پرتحرک ووشو خواهد بود.
فاتحی تصریح کرد: این مسابقات با استقبال قابل توجهی از سوی مردم و مسئولین ورزش دوست باقرشهری همراه شد و از استاد مجید چزانی مربی دلسوز و رئیس هیئت ووشو باقرشهر که در طول سال با کمترین امکانات و بدون توقع برای توسعه ورزش ووشو درباقرشهر تلاش دارند، تشکر و قدردانی می نمایم.
 
مسئول تربیت بدنی حوزه بسیج باقرشهر تصریح کرد: در باقرشهر استعدادهای خوبی در بین نونهالان ،نوجوانان وجوانان وجود دارد که با وجود حداقل امکانات موجود ورزشی شاهد قهرمانی های کشوری و استانی در تمام رده های سنی هستیم که این مهم نشان از پتانسیل بالای ورزشی این منطقه از استان پهناور تهران است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ها تیم ووشو حوزه مقاومت بسیج ۴۵۱ ثامن الحجج باقرشهر با کسب بیشترین امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و از تیم ها و نفرات برتر این مسابقات نیز با اهدای لوح تقدیر و مدال تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز