مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین:

نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۴۸۶۱۱
نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در قزوین برگزار می شود
هادی نیک فطرت گفت: همزمان با سومین نمایشگاه درب، پنجره و آسانسور که از 2شهریورماه در محل نمایشگاه های دائمی استان قزوین برپا می شود پنجمین نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی نیز در این مکان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین اظهار کرد: سیستم های سرمایشی و گرمایشی بزرگترین مصرف کنندگان انرژی در صنعت ساختمان به شمار می روند که به همین دلیل هم برپایی نمایشگاهی با این مضمون اجتناب ناپذیر است.

نیک فطرت اذعان کرد: اخیرا در کشور راهکارهای مختلفی جهت اصلاح هدر رفت انرژی ارائه شده که  استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله تجهیزات و مصالح عایق، طراحی دقیق ساختمان از نظر معماری و انتخاب سیستم های سرمایشی و گرمایشی با ظرفیت مناسب و استفاده از ابزار و تجهیزات کنترلی را می توان از جمله این راه حل ها نام برد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این مهم پنجمین نمایشگاه تاسیسات ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی همزمان با سومین نمایشگاه درب، پنجره و آسانسور از تاریخ 2لغایت 5شهریورماه در فضایی به مساحت 3600متر مربع با حضور بیش از 40مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در زمینه اهداف برگزاری نمایشگاه فوق هم عنوان کرد: معرفی آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی و محصولات مرتبط با این صنعت و توانمندی های مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید آنها، سنجش توان رقابتی این مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصان و علاقمندان با تکنولوژی های روز این صنایع جهت ایجاد فضایی به منظور رقابت سالم میان تولیدکنندگان، فعالان و دست اندرکاران در این حوزه و ... از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نیک فطرت یادآور شد: مشارکت کنندگان از استان های قزوین، تهران و البرز محصولات خود را در حوزه های رادیاتورهای پنلی، دستگاه تهویه، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، لوازم بهداشتی ساختمان، درب و پنجره و یراق آلات، پروفیل، شیرآلات ساختمان، عایق های فوم، پله برقی، تابلوفرمان آسانسور، فرآورده های بتنی و... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت 17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید متخصصان و عموم خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز