رییس هیات فوتبال قزوین:

موافق واگذاری باشگاه "کاسپین" نیستم

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰:۴۵
کد خبر: ۴۴۸۶۱۴
موافق واگذاری باشگاه کاسپین نیستم
حسین باجیوند در گفت و گوی اختصاصی با برنا گفت: به طور کلی با واگذاری و انتقال باشگاه کاسپین قزوین مخالفم و این موضوع را در جلسه هیات مدیره هم مطرح کردم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حسین باجیوند رییس هیات فوتبال استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری برنا گفت: با توجه به مشکلات باشگاه کاسپین و عدم تمایل شهرداری های استان برای تیم داری در فصل جاری، سرمایه گذاری به هیات مدیره معرفی شد که شرکت بانی گستر بود ولی نماینده معرفی شده شرکت در لیست منشورهای فدراسیون فوتبال است که این قضیه واگذاری را با مشکلاتی مواجه کرده است.

باجیوند افزود: به هیچ عنوان موافق انتقال یا واگذاری باشگاه کاسپین نیستم و امیدوارم شهرداری های استان مسوولیت تیم را مجددا بر عهده بگیرند ولی اگر این اتفاق رخ ندهد به هیچ عنوان اجازه انتقال باشگاه کاسپین را به خارج از استان حتی در صورت سقوط نخواهیم داد.

رییس هیات فوتبال قزوین افزود: در حال بررسی اهلیت متقاضیان واگذاری هستیم و استعلام لازم در این ارتباط گرفته شده است اگر اهلیت مورد تایید قرار نگیرد به همان شکل سابق تیم داری ادامه پیدا خواهد کرد.

باشگاه کاسپین توسط شهرداری های استان تشکیل شده است و تنها باشگاه نیمه حرفه ای استان است که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم داری می کند.

نظر شما