مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان:

افزایش سرمایه‌گذاری صندوق بیمه اجتماعی در استان بوشهر

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۸:۱۸
کد خبر: ۴۴۸۷۴۰
افزایش سرمایه‌گذاری صندوق بیمه اجتماعی در استان بوشهر
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: ۵ هزار میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری صندوق بیمه اجتماعی است که با برنامه‌ریزی میزان سرمایه‌گذاری این صندوق در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ، محمدرضا رستمی در نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی با هدف تقویت نیروهای مولد جامعه تاسیس شده است که اکنون 4 صندوق بیمه‌ای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و 600 هزار نفر بیمه شده این صندوق هستند گفت: صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر جوان‌ترین صندوق بیمه در کشور تحت پوشش  قرار دادن شش میلیون نفر در کشور است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه در استان بوشهر افزون بر 20 هزار و 300 نفر بیمه صندوق اجتماعی هستند خاطرنشان کرد: در استان بوشهر 28 هزار نفر تحت پوشش بیمه سازمان‌های حمایتی هستند که 1876 نفر تحت پوشش بهزیستی و 15 هزار و 300 خانوار بیمه شده عادی هستند.

رستمی با بیان اینکه در 4 ماه نخست امسال رشد صندوق بیمه اجتماعی 28 درصد بوده گفت: استان بوشهر در 4 ماه نخست امسال در رشد افراد تحت پوشش رتبه دوم کشور کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت کار و رفاه اجتماعی، وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 5 هزار میلیارد تومانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر افزود: 5 هزار میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری صندوق بیمه اجتماعی است که با برنامه‌ریزی میزان سرمایه‌گذاری این صندوق در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز