رییس هیات شطرنج قزوین خبر داد:

برگزاری مسابقات شطرنج جام شهیدرجایی در قزوین

۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۸:۲۵
کد خبر: ۴۴۹۱۲۰
برگزاری مسابقات شطرنج جام شهیدرجایی در قزوین
یارویس مسکینی از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات شطرنج جام شهیدرجایی با حضور شطرنج بازان سراسر کشور در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، یارویس مسکینی رییس هیات شطرنج قزوین اعلام این خبر گفت: شانزدهمین دوره مسابقات شطرنج جام شهیدرجایی همانند سنوات گذشته طی روزهای 10 تا 15 شهریورماه در ورزشگاه 15هزارنفری سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

مسکینی اضافه کرد: این مسابقات در سه جدولA مختص رنکینگ داران 2000 به پایین و  B مختص شطرنج بازان زیر 14سال و C مختص بانوان انجام می شود.

وی درباره تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات هم گفت :هنوز آمار کاملی در این خصوص بدست نیاورده ایم ولی طبق برگزاری این مسابقات در سال های گذشته پیش بینی می شود تا 300نفر در این مسابقات شرکت کنند.

رییس هیات شطرنج قزوین درباره شرکت کنندگان قزوینی هم اذعان کرد: هم اکنون ثبت نام برای این مسابقات ادامه دارد و تا این لحظه 40نفر از شطرنج بازان قزوینی برای این مسابقات ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود این تعداد تا آغاز مسابقات به 70نفر برسد.

مسکینی تصریح کرد: سالن شطرنج ورزشگاه 15هزارنفری سردار آزادگان ظرفیت پذیرش بیش از 400شطرنج باز را دارد که می تواند به خوبی این مسابقات را پوشش دهد.

وی ادامه داد: همچنین برای این مسابقات سالن محل برگزاری را تجهیز کرده ایم و هتل ورزش هم پذیرای میهمانان جهت غذا می باشد و سرویس های ایاب و ذهاب هم برای شطرنج بازان پیش بینی شده است.

رییس هیات شطرنج قزوین اضافه کرد: سرداوران این مسابقات همگی از تهران خواهند بود که در این راستا لاجوردی داور بین المللی کشورمان در قزوین حضور می یابد و از طرفی هم همه داوران از استان قزوین می باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز