مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:

افتتاح ۵پروژه ورزشی در قزوین همزمان با هفته دولت

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۳:۲۹
کد خبر: ۴۴۹۶۴۴
افتتاح ۵پروژه ورزشی در قزوین همزمان با هفته دولت
محمد مشهدی آقایی از افتتاح 5پروژه ورزشی در شهرها و روستاهای استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین با اعلام این خبر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید در ورزش و جوانان است.

مشهدی آقایی ادامه داد: 5پروژه ورزشی در سطح استان قزوین با اعتباری بالغ بر 12900میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید که با افتتاح این پروژه ها 3950متر مربع به فضاهای ورزشی استان اضافه خواهد شد.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی مهدی آباد و فارسیان، دیواره سنگنوردی تاکستان و قزوین و سالن ورزشی چند منظوره شریفیه پروژه های ورزشی قابل افتتاح در هفته دولت می باشد که با حضور استاندار قزوین، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مسوولان ارشد استانی و همچنین جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان به بهره برداری خواهند رسید.

وی به آغاز مجدد روند احداث سالن سرپوشیده 6هزارنفری قزوین در آینده نزدیک هم اشاره کرد و گفت: با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و همچنین حمایت و همکاری استاندار ورزش دوست قزوین تکمیل این پروژه ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین اذعان کرد: با تکمیل این مکان ورزشی مجهز ورزش دوستان و جامعه ورزش استان قزوین می توانند از امکانات آن بهره مند گردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز