در هفته دولت

وزیر ارشاد به اردبیل می آید

۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۲:۵۸
کد خبر: ۴۴۹۷۳۴
وزیر ارشاد به اردبیل می آید
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان اردبیل گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونان در مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت حضور می‌یابند و معاونان وی هم به تمام شهرستان‌ها سفر کرده و با مردم دیدار خواهند کرد.

به گزارش برنا،فرهاد عظیمی صبح امروز در جلسه هماهنگی و تشریح برنامه‌های هفته دولت در اردبیل اظهار داشت: استاندار اردبیل در ایام این هفته با سفر به شهرستان‌ها با مردم دیدار کرده و بخشی ازخدمات دولت را تشریح خواهد کرد تا این اقدامات و عملکرد دولت برای مردم اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل دفتر استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استاندار اردبیل بیان کرد: در این هفته برای نخستین بار معاونان استاندار به همراه مدیران ستادی هر یک به سه شهرستان استان سفر کرده و در افتتاح طرح‌های شهرستان‌ها حضور خواهند یافت که این امر زمینه‌ساز شناسایی و رفع مشکلات در حوزه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف نیز خواهد شد.

عظیمی از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان وزیر معین به استان اردبیل خبر داد و گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونان در مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت حضور می‌یابند و معاونان وی هم به تمام شهرستان‌ها سفر کرده و با مردم دیدار خواهند کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان اردبیل حضور و بازدید معاونان استاندار و مدیران ستادی در خبرگزاری‌ها، نشست خبری استاندار با خبرنگاران رسانه‌های گروهی، تشریح عملکرد دولت توسط فرمانداران هر شب ساعت 20:30 در صداوسیما و حضور استاندار و مدیران ستادی در گلزار شهدا را از جمله برنامه‌های هفته دولت در اردبیل عنوان کرد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود رسانه‌های استان اردبیل در تشریح عملکرد و اقدامات دولت یازدهم در سطح استان اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده و تلاش کنند تا با آگاهسازی از این اقدامات زمینه جلب مشارکت و تعامل هر چه بیشتر مردم با مسئولان را فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز