با حضور معاون اول رییس جمهور اتفاق افتاد؛

بررسی مسائل کلان استان قزوین

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰:۲۷
کد خبر: ۴۵۰۰۳۳
بررسی مسائل کلان استان قزوین
در جلسه ای به ریاست معاون اول رییس جمهور مسائل کلان استان قزوین بررسی و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، روز گذشته و در راستای سفر یکروزه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به قزوین جلسه ای با محوریت بررسی مسائل کلان استان قزوین تشکیل و در آن موضوعات مختلف این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر جهانگیری در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای فراوان استان قزوین گفت: پتانسیل استان قزوین فراتر از محدودیت ها و تنگناها بوده و این استان باید بتواند علاوه بر تامین نیازهای خود به توسعه کشور نیز کمک کند.

وی گزارش های ارائه شده از سوی استاندار و مدیران استان قزوین را رضایت بخش ارزیابی کرد و افزود: مدیران استان باید به طور ویژه به دنبال فعال کردن ظرفیت ها و استعدادهای استان بوده و علاوه بر رفع موانع پیش روی توسعه قزوین به توسعه کشور نیز کمک کنند.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: تعداد محدودی از استان های کشور دارای این ویژگی هستند که می توانند علاوه بر تامین نیازهای خود به تامین نیازهای سایر استان ها نیز کمک کنند.

جهانگیری اذعان کرد: در این میان استان قزوین یکی از استان هایی است که اگر به ظرفیت ها و استعدادهای آن پرداخته شود شاهد نتایج و دستاوردهای مناسبی در بخش های مختلف خواهیم بود.

وی تصریح کرد: البته دولت مشکلات و تنگناهای استان قزوین را نیز مورد توجه قرار داده و برای رفع این مسائل تلاش خواهد کرد.

جلسه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز