در دومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار؛

۱۰پروژه عمرانی و تولیدی در تاکستان افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۶:۳۸
کد خبر: ۴۵۰۲۵۹
۱۰پروژه عمرانی و تولیدی در تاکستان افتتاح شد
همزمان با دومین روز از هفته دولت و حضور استاندار قزوین 10پروژه عمرانی و دولتی در شهرستان تاکستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در دومین روز از هفته دولت فریدون همتی استاندار قزوین با حضور در شهرستان تاکستان 10پروژه عمرانی این شهرستان را به بهره برداری رساند.

پروژه گاز رسانی به روستای حصار با اعتباری بالغ بر 41میلیارد و 300میلیون ریال، افتتاح خط انتقال گاز به شهرک صنعتی خرمدشت با 35میلیارد ریال اعتبار، افتتاح طرح توسعه شرکت رزیتان با 402میلیارد و 930میلیون ریال پروژه هایی است که با حضور استاندار قزوین در این سفر از آنها رونمایی شد.

دیدار با خانواده معظم شهدا و آسیب پذیر، دیدار مردمی در مسجد حجتی تاکستان و بازدید از طرح توسعه شرکت یاتاقان بوش از  جمله برنامه های همتی در سفر به شهرستان تاکستان می باشد.

در آخرین هفته دولت تدبیر و امید در این دوره 60پروژه با اعتباری بالغ بر 1128میلیارد ریال در شهرستان تاکستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

افتتاح 6واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 819میلیارد ریال واشتغالزایی مستقیم 273نفر ازجمله پروژه های مذکور در این شهرستان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز