در بازی معوقه از هفته اول لیگ برتر فوتسال؛

طرح و توسعه الوند از آذرخش بندرعباس پذیرایی می کند

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۷:۳۳
کد خبر: ۴۵۰۲۶۱
طرح و توسعه الوند از آذرخش بندرعباس پذیرایی می کند
تیم فوتسال طرح و توسعه الوند در قالب دیداری معوقه از هفته اول رقابتهای لیگ برتر فوتسال در خانه از میهمان خود آذرخش بندرعباس پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، شاگردان محمد باغبان صالحی در شرایطی که لیگ برتر فوتسال به دلیل اردوی تیم ملی به مدت دوماه تعطیل است باید بازی عقب افتاده خود از هفته اول را برابر نماینده بندرعباس برگزار کنند.

دیدار طرح و توسعه الوند و آذرخش بندرعباس از ساعت18 در سالن یادگارامام(ره) الوند برگزار خواهد شد.

نماینده قزوین در شرایطی به مصاف حریف بندرعباسی خود می رود که با انجام تنها یک بازی از چهار بازی خود بدون امیتاز در قعر جدول قرار دارد.

طرح و توسعه الوند که با خرید امتیاز میثاق تهران لیگ برتری شده به دلیل عدم قطعی شدن این موضوع و دیربسته شدن تیم در سه هفته ابتدایی لیگ به میدان نرفت و حالا باید در تعطیلات لیگ بازی های معوقه خود را انجام دهد.

الوندی ها پس از برگزاری این بازی باید بازی معوقه هفته دوم خود را روز سه شنبه 13مهرماه در سالن شهید پورشریفی تبریز برابر مس سونگون ورزقان برگزار کنند.

شاگردان محمد باغبان صالحی همچنین در بازی معوقه هفته سوم خود باید روز یکشنبه 18مهرماه در سالن یادگارامام(ره) الوند از تاسیسات دریایی تهران پذیرایی کنند.

هر دو بازی راس ساعت17 برگزار خواهد شد تا بدین ترتیب طرح و توسعه الوند همه بازی های معوقه خود را انجام داده و پس از تعطیلات با جدیت بیشتری در ادامه لیگ به مصاف حریفان خود برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز