دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای عالی ورزش کرج برگزار شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۲۳:۵۳:۳۲
کد خبر: ۴۵۰۴۳۵
دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای عالی ورزش کرج برگزار شد
دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای عالی ورزش شهرستان کرج در حالی به میزبانی فرمانداری کرج برگزار شد که موضوع ایجاد سمن سرا و هم افزایی دستگاه های مختلف برای ارائه خدمات ورزشی در آن مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا " ، این نشست روز دوشنبه با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف مرتبط با جوانان و ورزش برگزار شد. در ابتدای این جلسه گزارش از فعالیت های 5 ماهه اول سال در حوزه جوانان و امور فرهنگی اداره ورزش ارائه گردید.

برگزاری نشست های تخصصی از سوی سمن ها در حوزه های مختلف، اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت، مشارکت دراجرای طرح پاکداشت طبیعت، برگزاری کارگاه های تخصصی در موضوعات سلامت، محیط زیست وازدواج، برگزاری گفتمان جوانان ،دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و شهدای مدافع حرم وبرگزاری مراسم یادبود شهید مدافع حرم مهدی عسگری و تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران از مهمترین اقدامات این 5 ماهه عنوان شد.

در ادامه نمایندگان ادارات مختلف به بیان اقدامات و فعالیت های خود در حوزه جوانان و ورزش پرداختند ودر نهایت اجرای برنامه مشترک از جمله برپایی نمایشگاه در هفته ازدواج  وهمکاری ارگان های مختلف در جهت ایجاد  سمن سرا در مناطق مختلف شهر مورد بررسی  قرار گرفت ومقرر شد ارگان های مختلف برنامه های خود را برای اجرای این دو موضوع اعلام کنند.

همچنین در خصوص همکاری ارگان های مختلف در جهت ارائه خدمات ورزشی بیشتر به نسل جوان و در اختیار قرار گرفتن امکانات موجود در ارگان ها جهت استفاده هیئت های ورزشی ودیگر طیف ها  بحث وتبادل نظر شد.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان کرج در این نشست با بیان اینکه ارگان های مختلف شهری باید به حوزه جوانان ونیازهای آنه توجه جدی تری داشته باشند گفت: هرچه بستر لازم برای فعالیت فرهنگی ورزشی جوانان مهیا تر باشد آسیب های کمتری از جمله اعتیاد متوجه این طیف خواهد بود.

هوشنگ افشاری افزود: همه وظیفه داریم داریم برای تسهیل حضور جوانان در ورزش وتوسعه زیرساخت های ورزشی گام برداریم و به سمتی حرکت کنیم که یک جوان بتواند به شکل سهل تری به ورزش بپردازد.

وی با انتقاد از سنگ اندازی برخی ارگان ها در جهت ایجا فضاهای ورزشی گفت: متاسفانه در این خصوص دچار مشکلات عدیده ای هستیم و این اتفاق موجب شده سرمایه گذاران از ایجاد فضاهای ورزشی دلسرد شوند وبه سمت ورزش نیایند.

افشاری در پایان گفت: مشکل دیگر ما واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی است که متاسفانه لطمات زیادی به بدنه ورزش زده است با این حال چون مصوبه مجلس است باید به آن عمل کنیم ودر اجرای آن کوتاهی نکنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز