مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی قزوین:

در دولت یازدهم طول راه های استان ۴۰۰کیلومتر افزایش یافته است

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۵:۴۱
کد خبر: ۴۵۰۶۴۶
در دولت یازدهم طول راه های استان ۴۰۰کیلومتر افزایش یافته است
جعفر قزوینیان گفت: با اقدامات انجام شده در دولت یازدهم طول راه های استان قزوین با افزایش 400کیلومتری مواجه بوده که می تواند دستاورد خوبی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جعفر قزوینیان مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی قزوین اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید 400کیلومتر به طول راه های استان اضافه شده که این مقدار شامل 2/24کیلومتر بزرگراه، 15کیلومتر راه اصلی، 2/38راه فرعی و 322کیلومتر راه روستایی می باشد.

قزوینیان ابراز کرد: تبدیل راه های اصلی به بزرگراه با هدف ارتقای ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و تکمیل کریدورهای شمال به جنوب و شرق به غرب از اساسی ترین اولویت های راه و شهرسازی در دولت یازدهم است.

وی افزود: اجرای این برنامه ها تاثیر قابل توجهی در افزایش هر چه بیشتر ایمنی در راه ها و کاهش سوانح رانندگی دارد.

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی قزوین در خصوص پروژه های مهم حوزه راه های اصلی که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسند هم عنوان کرد: بهسازی و اجرای روکش آسفالت شامی شاپ به ابهر به طول 7کیلومتر با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال و تعریض(احداث باند دوم) محور محمدیه آبیک به طول 11کیلومتر با هزینه 84میلیارد ریال از جمله این طرح ها می باشد.

قزوینیان ادامه داد: بهسازی محور رحیم آباد دانسفهان به طول 8کیلومتر و هزینه کرد 50میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه های اجرا شده توسط راه و شهرسازی می باشد که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه راه های اصلی خاطرنشان کرد: در مجموع حدود 30کیلومتر راه اصلی مورد ساخت، تعریض، بهسازی و اجرای روکش آسفالت قرار گرفته که میزان اعتبارات هزینه شده برای این عملیات بالغ بر 178میلیارد ریال بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز