مراسم استقبال از کیمیا علیزاده در کـــرج ؛

عفراتی: کیمیا علیزاده سرمایه ای ارزشمند و افتخار ورزش کشور است

۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۸:۳۶
کد خبر: ۴۵۰۹۵۹
عفراتی: کیمیا علیزاده سرمایه ای ارزشمند و افتخار ورزش کشور است
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مراسم استقبال از کیمیا علیزاده این ورزشکار را سرمایه ای ارزشمند و افتخار ورزش کشور دانست.

به گزارش برنا " ، امیر عفراتی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مراسم استقبال از کیمیا علیزاده با اشاره به کار بزرگ این ورزشکار گفت: حدود 60 سال است که از حضور بانوان ورزشکار ایرانی در المپیک می گذرد که در زمان حاضر و توسط این دختر جوان و شایسته البرزی اولین مدال تاریخ ورزش بانوان کشور در المپیک به دست آمد.

وی ادامه داد: کیمیا علیزاده سرمایه ای ارزشمند و افتخار ورزش کشور و استان البرز است که می بایست به طور جدی و ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

عفراتی با تبریک این موفقیت به جامعه ی ورزش بانوان، عنوان کرد: کسب این مدال ارزشمند بیش از همه نشان داد که بانوان ایرانی با حفظ ارزش های دینی و ملی می توانند کارهای بزرگی انجام داده و جهانیان را حیرت زده کنند.

وی با تاکید بر حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از همه ی قهرمانان اظهار کرد: با آنچه در توان و بضاعت داریم برای رشد و حمایت از قهرمانان ورزشی استان البرز گام خواهیم برداشت تا بتوانیم مسئولیت و رسالت خودمان را نسبت به این عزیزان ادا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان تصریح کرد: از استانداری، اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری کرج و همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان که برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم تلاش کردند کمال تشکر و قدردانی را می نمایم و امیدواریم با همدلی و تلاش همه ی دست اندرکاران شاهد بروز و ظهور کیمیاهای جدید در ورزش استان و کشور باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز