استاندار خراسان شمالی ؛

دولت با هدایت رهبری خط بطلانی بر اندیشه ایران هراسی کشید

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۰:۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۵۱۰۵۸
دولت با هدایت رهبری خط بطلانی بر اندیشه ایران هراسی کشید
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید فضای حاکم بر کشور و تهدید ها علیه ایران اسلامی را تغییر داد، گفت: این دولت توانست با هدایت رهبری، حمایت مردم و همبستگی داخلی خط بطلانی براندیشه ایران هراسی بکشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا صالحی  اظهار کرد: این دولت ایران هراسی را به ایران نیازی تغییر داده تا جای که کشورهای مختلف امروز به تعامل با ایران اسلامی برای پیشبرد امور مختلف احساس نیاز می کنند.
وی با اشاره به ویژگی های دولت شهیدان رجایی و باهنر این دولت را الگوی همه دولت ها ی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست وگفت: دولت یازدهم نیز در همین راستا تلاش کرده است با حاکم ساختن عقلانیت و اعتدال در همه زمینه ها و صداقت در گفتار ورفتار، در خدمت رسانی به مردم بکوشد.
وی اقتصاد مقاومتی را پنجره ای رو به فردای سراسر امید کشور توصیف کرد و افزود: دو شاخصه اصلی در این حوزه درونزابودن و برونگرایی تولید است و دولت با تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای تحقق اهداف آن تاش می کند.
مقام عالی دولت در خراسان شمالی از جمله دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید را ایجاد ثبات و آرامش وامیت پایدار درکشور، ممانعت از امنیتی شدن فضای عمومی جامعه، تقویت تعامل سه قوه و تامل با اقوام و مذاهب ، حاکمیت قانون، ساماندهی بازار ارز، شکستن دیوار تحریم های ظالمانه و لغو قطعنامه های شورای امنیت و اثبات صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای کشور برشمرد.
وی اضافه کرد: کاهش هزینه های خانوار، تک رقمی شدن نرخ تورم، اجرای طرح تحول سلامت، پیشی گرفتن صادرات غیرنفتی از واردات، نگاه ویژه به محیط زیست، حمایت از گسترش شبکه های اجتماعی و تعامل مثبت با جهان از دیگر موفقیت های دولت یازدهم به شمار می رود.
استاندار خراسان شمالی همچنین با ارایه آماری از عملکرد دستگاه‍ای اجرای این استان طی سه سال گذشته گفت: کاهش نرخ بیکاری به حدود 11 درصد با وجود افزایش نرخ مشارکت اقتصادی، افزایش 10درصدی تولید زراعی و 30درصدی تولیدات باغی و 5درصدی تولیدات دامی، جذب 780میلیارد ریال و حدود 24 میلیون دلار تسهیلات از صندوق توسعه ملی برای اجرای قریب 330 طرح در زمره این موارد است.
صالحی با اشاره به اجرای طرح های بزرگ عمرانی زیربنای وخدماتی دراستان، بهبود شاخص های عمده استان در حوزه های گوناگون بویژه آب و راه روستایی اشاره کرد و ادامه داد: هفته دولت امسال 602 طرح با هزینه کرد بیش از 5112 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
به گفته وی، گازرسانی به تمام شهرهای استان پایان یافته و گاز زرسانی به روستاها هم به 74 درصدرسیده و تا پایان سال آینده همه روسناهای واجدشرایط نیز گازرسانی خواهند شد.
وی حذف تمام مدارس خشتی و گلی استان با اعتبارات سفر کاروان تدبیر و امید را از دیگر دستاوردهایی دانست که بزودی محقق خواهد شد.
امام جمعه موقت بجنورد هم در خطبه های امروز خود بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس جمهور واعضای هیات دولت را مصداق واقعی نقدمنصفانه دانست وگفت:همه باید شیوه صحیح نقدمنصفانه را از معظم له بیاموزیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز